pondělí 5. října 2015

RECENZE: SLEEK ENCHANTED FOREST NEW PALETTE REVIEW & SWATCHES


Ahoj a krásné pondělí všem. Vítám vás opět na mém blogu. Dneska vám ukáži paletku od Sleek s názvem Enchanted Forest, na kterou jsem se velmi těšila. V nákupech jste ji mohli vidět nedávno. 
Vlastním asi 7 paletek Sleek, takže s recenzí mohu přijít "dříve" jelikož vím, co od paletky čekat apod. Samozřejmě jsem ji poctive zkoušela a testovala. Navíc paletka je nová a v prodeji, takže některé z vás na recenze a swatche před nákupem čekají. 
Já ji sledovala na internetu už zhruba před měsícem a byla jsem nadšená, když jsem ji viděla. Nádherné odstíny vhodné na pozdim i na jaro, spousta metalických odstínů, které já osobně zbožňuji. Samozřejmě není to paletka pro každého, je spíš romantická, opravdu pohádková jak už napovídá název - Zakletý Les. Samotné odstíny mají úžasné názvy podle postav/věcí z pohádky, což se mi moc líbí a baví mě to. 

Vložila jsem do článku více fotek, aby vám bylo jasné jak stíny vypadají. Na úplně první fotce nahoře je paleta vyfocená za denního světla- ostatní fotky jsou s bleskem (počasí nedovoluje jinak, bohužel). 
  

Začnu swatchi nebo ukázkou stínů z první řady. Ta obsahuje tyto odstíny:
 
  •  Glass Slipper (skleněný střevíček) - matná vanilková
  • Beatrice - matná fialovo vínová, tento odstín je méně pigmentovaný, ale na štětci se s ním pracuje dobře
  • Perla (myška z Popelky) - metalická světle fialová - v paletce jsem očekávala spíše stříbrnou, ale překvapila mne, uvidíte ji i dole v líčení, na oku vypadá opět jinak
  • Fairy Godmother (víla kmotřička) - metalická champagne s kapkou světle růžové
  • Grand Duke (velkovévoda) - fialový metalický základ s modrým odleskem - podobný odstín je už v jiné paletce a není pigmentovaný ani za nic, ale tento je úžasný za což jsem ráda!
  • Drizella (nevlastní sestra Popelky) - hnědý základ s hnědým a stříbrným odleskem

 Druhá řada:
  • Pumpkin (dýně) - béžová s nádechem do oranžova metalická
  • Princ Charming (okouzlující princ - já musím použít Krasoň ze Shreka:D) - matná modrá s nádechem do zelena, jako Beatrice není na prstu pigmentovaný, ale na štětci je super, dost klame, opravdu je potřeba stíny zkoušet i na oku než je člověk odepíše 
  • Happily Ever After (A žili šťastně až do smrti...) - metalická stříbrná s nádechem do modra, dost podobná Perle, ale jen v paletce
  • Anastasia - matná s lehkým leskem vínová víc do červena, v paletě je o dost tmavší, krásně pigmentovaná
  • Daphne - metalická zelená se stříbrným odleskem - můžeme? můžeme se laskavě zastavit a vychutnat si nádheru tohoto stínu?! Nemožné jak moc krásný je!! Jsem absolutně zamilovaná a je to můj nejoblíbenější odstín z paletky, dokonalost. navíc jsem ho v žádné jiné paletce nikdy neviděla, tleskám!♥
  • Lady Tremaine - matný tmavě hnědý základ s kapičkou vínové a lehkým třpytem

Samozřejmě, to bych ani nemohla být já, kdybych si tu nádhernou paletku asi 3x omylem neproďobla nehtem :( Na focení už nebyla tak krásná a věřte mi, že jsem to málem "oplakala"...:D Nedá se...:) 

Doplňující informace:

  • Paletku zakoupíte na www.bestmakeup.cz za 265,- Kč
  • Všimla jsem si, že pigmentace metalických stínů je při aplikaci mnohem lepší než u předchozích paletek, je výborná a stín v plné intenzitě nanesete na víčko i štětcem.
  • Matné stíny jsou hůře pigmentované na ruce, ale na štětci spolupracují dobře a jsou pigmentované dost. Trochu práší, ale není to žádná tragédie.
  •  Musíte ji mít! :D
Líčení s paletkou jsem vyfotila pouze jedno, nevím proč, ale líčila jsem se s ní hlavně o víkendu a neměla jsem náladu fotit, navíc jsme slavili přítelovi narozeniny, takže tak. :-) určitě s ní uvidíte na blogu ještě spoustu líčení, to vám můžu zaručit. Až bude počítač v lepším provozu než totálně zasekaném a skoro nefunkčním, tak budu zase točit i videa. :-) Moc se na to těším, chybí mi to. Ale blogování miluji taky. :)))) 

No a tady je tedy to líčení, jak vidíte tak stín vypadá opravdu více fialově než v paletě a na ruce, co říkáte??:))


Napište mi do komentářů, jak se vám líčení líbí a zda si paletku také pořizujete nebo ji už máte? :))) 

Za mě nemůžu nic víc než doporučit, protože se jedná o jednu z nejpovedenějších paletek od Sleek, co se mi poslední dobou dostali do rukou jak odstíny, tak kvalitou. Pokud si ji Sleek udrží i nadále budu více než šťastná, fanynkou jsem byla už dříve, ale teď ♥♥

Krásné pondělí všem!!♥
Nikča

8 komentářů:

  1. Paletky od Sleek mám ráda a tahle vypadá perfektně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka vypada velmi pekne. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Krásna paletka, nemám ju ,ale vyzerá krásne :)

    Moja giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Líčení parádní, já mám Sleek paletky ráda, ale takové to nadšení z nich už dávno opadlo, nějak mě už neberou..

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné líčení a recenze je taky skvělá ! Paletku jsem si včera objednala a už se nemůžu dočkat, až ji budu mít v ruce :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)