pondělí 28. ledna 2013

Recenze: Řasenka Maybelline Volume Rocket

Dneska jsem si pro Vás přichystala recenzi na řasenku Volume Rocket od Maybelline, kterou jsem vyhrála k testování.

(zdroj fb maybelline cz/sk)

Informace o řasence: 

(zdroj fb maybelline cz/sk)

Můj názor a hodnocení výrobku:

Řasenku testuji už zhruba dva týdny každý den, takže jsem ji stihla ozkoušet řekla bych dostatečně na to, abych se do této recenze mohla pustit. Myslím si, že ten čas na testování řasenky bohatě stačí, např u krému bych si vzala daleko víc času..:)

Kartáček - je plastový, větší a myslím, že je slušný, mám ráda tyto kartáčky. Řasy hezky pročesává, takže se mi nestalo, že bych je měla jako "pavoučí nožičky". :) Hodnotím ho velmi kladně, takže za 1 :)

Složení - Výrobce uvádí gelové složení, které umožňuje dosáhnout až 8x většího objemu - řasenku s takovým složením jsem snad ještě neměla, nebo o tom nevím. Důležité pro mně je, že řasenka neopadává pod oči a její výdrž je opravdu skvělá, Jestli mi zvětší objem řas až 8x to nevím, řasy ale prodlouží nádherně :)). Líbí se mi, až na to, že nejde odlíčit, což beru jako mínus. Zkoušela jsem všemožné odličovací metody, ale drží až moc - trvá to delší dobu než u klasické řasenky. Celkové hodnocení je kvůli odličování za 2.

Obal řasenky - Mě osobně se obal líbí, nevadí mi kombinace modré a růžové, takže hodnotím známkou za 1.

Barva - Je klasicky černá, vhodná na denní líčení - ideální!! Takže za to bych dala známku také za 1.

Fotky řasenky v akci:



Jak vidíte rozdíl před a po nanesení řasenky v jedné vrstvě je opravdu velmi znatelný. Dvě vrstvy jsem ani nedávala, protože mi jedna bohatě stačí. 

Po sečtení známek ji hodnotím na slabší jedničku. 

Řasenka určitě stojí za vyzkoušení, DOPORUČUJI, je kvalitní a určitě Vám udělá dobrou službu. Pokud někdo vymyslí, jak ji odlíčit bude na jedničku. :)) 

P.S.: Tímto moc děkuji Maybelline za poskytnutí řasenky k testování. Tato recenze je opravdu objektivní, je to čistě můj vlastní názor o který jsem se s Vámi chtěla podělit. To, že jsem ji vyhrála k zrecenzování neznamená, že ji budu chválit do nebes i kdyby se mi nelíbila. :)

Holky, kdyby jste měli typ na nějakou opravdu černou řasenku s podobným kartáčkem, napište mi do komentářů. Klidně může být i od Maybelline, myslím, že oni řasenky umí - alespoň u této se mi to potvrdilo.

Moc Vám děkuji za přečtení mojí recenze a případné typy. 
Přeji Vám nádherný den.

Vaše Nicky xx










16 komentářů:

  1. Vypadá moc pěkně, dneska jsem na ni viděla reklamu a docela mě zaujala:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je pecka, vypadá fakt parádně! A k tomu odličování - fakt NEJDE VŮBEC ničím odlíčit, nebo to jde blbě, ale nakonec povolí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jde odlíčit třeba ve sprše daleko líp, ubrousky to jde ale dá to víc času:)

      Vymazat
  3. od maybelline mam celkovo velmi rada špiraly a tato ma teda velmi zaujala :o) určite ju skusim :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja mám doma od maybelline colossal volume express a je vážne úžasná!!! :) jedna predavačka sa ma spýtala či sú to moje vlastné mihálnice alebo umelé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš moc hezké oči, ale upřímně se mi zdá, že docela slepuje...:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, no ono to bude spíš tím jaké mám řasy:) jsou takové divoké :D

      Vymazat
  6. No tak řasy ti udělala krásné, jen to odličování, to nesnáším, pokud to jde hůř..a cena? Nevím jestli jsem ji přehlédla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako jde to odlíčit ale dá to víc práce než třeba řasenka od Essence. Cenu jsem nepsala tu ani nevím ale podle mě kolem 200 Kč.

      Vymazat
  7. Wau ty máš, ale úplne úžasne riasy aj bez špirály. Závidím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Balíček s výhrou z giveaway pořád nikde, takže už to řešit nebudu a u tebe nebudu už ani radši soutěžit protože bych se balíčku nikdy nedočkala... Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to snad není možné??? Druhé výherkyni už dávno přišel..:(

      Vymazat
  9. Díky! Už nějaký ten den se dívám, že si ji koupím. Zrovna zítra na to budu mít konečně čas.
    Na recenze jsem se dívala často, ale tvá mě přesvědčila o koupi! Už mám 14 řasenek, což je doopravdy hodně, ale ještě jsem nenašla žádnou 'skvělou', takže snad už tady TATO bude ONO skvělé!

    OdpovědětVymazat
  10. Tak jsem si ji nakonec koupila a stala se z ní moje nejoblíbenější řasenka :-))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)