sobota 15. června 2013

NEW IN: Štětce ZOEVA - Bamboo set + další štětce + Hakuro H51

Dnes to bude opravdu dlouhý článek plný fotek a popisků, takže se na to připravte. Nafocení a úprava fotek mi zabrali skoro hodinu a přes to se některé nepovedli tak jak bych chtěla, takže to prosím omluvte. Snažila jsem se o co nejvyšší kvalitu. :) 

A co jsem Vám vlastně nafotila? K narozeninám jsem si koupila sadu štětců od Zoevy, další štětce samostatně a taky štětec na makeup od Hakuro. Samozřejmě nemůže chybět ani čistič na štětce. 

Budu ráda, když to dočtete až do konce a dáte mi vědět jak se Vám štětce líbí, zda je třeba máte doma nebo po nich toužíte...:))

Tady máme všechny broučky spolu. 


První věcí o které chci mluvit je tento čistič štětců. Jeho obsah je 200 ml, stojí 234 Kč. Už jsem ho zkoušela, je celkem dobrý, ale smrdí jak fíkový jelzin. Nechutné!! :D Až ho budu mít pořádně otestovaný dám Vám vědět jak mi vyhovuje. 


Strašně moc jsem chtěla nějaký štětec na makeup, protože už mě nebaví nanášet si ho rukama, musím si je pak ráno pořád umývat (asi 6x než odejdu z domu, jinak bych to bylo třeba 2x - 3x). Zatím jsem ho zkoušela pouze 1x, takže Vám o něm nemůžu nic moc říct.
Objednávala jsem ho na www.hakuro.cz a stál 229 Kč + 59 Kč poštovné. Štětiny jsou krásně husté, je jemný, na pleti příjemný.



Abych teda nějak začala Zoevou.... prvním štětcem od této značky je štětec na korektor. Je syntetický - vlákna jsou taklonová. Cena tohoto štětce je 182 Kč. Měří 16 cm. Štětiny jsou krásně husté, jemné, příjemné na obličeji. Zatím jsem ho nezkoušela, jen na obličeji a ruce. Bude vhodný na nanášení korektoru, na což je primárně určen, ale také na krémové produkty a báze.



Skoro na všech videích od Pixiwoo a dalších na ytb je vidím používat slavný štětec od MAC - tento je mu hodně podobný. Je to soft definer - opravdu nádherně jemný štětec, který můžete používat na blending nebo klidně na nanášení stínů. Tento má dvojí štětiny, takže může být používán i na krémové produkty. Stojí 156 Kč. Materiál Taklon. Mám dva protože jsem nenasytná a chci jich mít klidně 5! :D :D Čistý blending brush se vždy hodí. :)



Zvlášť jsem si ještě koupila štětec na linky, který je vždycky chtěla. Zkoseným je nanášet umím, ale takovým zatím ne a myslím si, že to bude lepší a tak ho mám. :-) Stojí 135 Kč. Materiál Nylon. Těším se na něj.



A konečně se dostáváme k sadě Bamboo, která je bombastická, obsahuje 12 vegetariánských štětců, má super pouzdro, které je pevné. Cena sady: 650 Kč. Všechny štětce mají bambusové rukojeti a materiál štětin je taklon. Tyto štětce jsou ručně vyráběné. Moc mě překvapilo, že mají kratší rukojeti, ale to snad nebude takový problém.

Prvním je Buffer brush, který je kulatý, jemný, bude se hodit na nanášení pudru, štětiny jsou trošku delší, takže na makeup bude asi "rozpláclý", ale použití určitě najde. Možná na aplikaci bronzeru taky nebude špatný. :) Používat ho budu spíš na pudrové produkty. Štětiny jsou jako u všechny štětců husté.



Powder brush neboli štětec na pudr. Je menší, ale bude super na fixování korektoru pod očima. Je oválný, jemný, příjemný.



Foundation - štětec na makeup, je středně velký. Budu ho asi používat na korektor, ale myslím, že na makeup bude super. Nějaké využití mu najdu. Opět má velmi husté štětiny.



Blush - štětec na tvářenku. Je menší, ale skvělý. Budu ho asi používat na bronzer, ale tvářenka s ním půjde určitě nanést skvěle. Je oválný, klasický tvářenkový štětec.



Fan - vějířový štětec, na ten sem se moc těšila. Budu ho používat na aplikaci rozjasňovače. Vypadá jako nějaké ometátko :D :D Je roztomilý.



Concealer - štětec na korektor. Je precizní, takže se s ním bude dobře pracovat v očním okolí. Nemám co vytknout. Je trošku víc do špičata než následující štětec. Je skvěle plochý.



Shader - štětec na oční stíny. Kulatě střižený. 



Shader - jeho menší bráška. Skvělý na projasnění vnitřních koutků, na aplikaci stínů pod obočí, na aplikaci stínů pod oko. 



Crease - super na nanášení stínů do ohybu víčka, na smoky eyes, na blending. Je to mazlíček. Má dlouhé štětiny. 



Eye blender - omlouvám se za kvalitu fotky, ale pořád se kutálel a nešel ani zaostřit.. :D Super na aplikaci stínů do ohybu nebo do vnějšího koutku oka.



Liner - pro mě spíš brow brush, protože ho budu používat na obočí. Je celkem velký, větší než štětec od Essence, který jsem doteď používala, takže bude dokreslování obočí rychlejší - snad. :) Je opravdu hustý až jsem byla překvapená jak moc.



 Poslední mazlík je Lip brush - štětec na rty. Takový se do sbírky určitě hodí, protože když maluji někoho jiného nechci mu patlat rtěnku přímo na rty. Určitě najde využití. Bude vhodný taky na precizní nanášení výrazné rtěnky ke které nemám tužku.



Tak a to je ode mně ohledně fotek všechno.

Tyto štětce můžete zakoupit na stránkách www.zoeva.cz kde najdete také spoustu dalších štětců dle vaší libosti.

Celkově mě moje "sada" vyšla asi na 1700 Kč za 17 štětců - průměrně 100 Kč / kus. To není špatné co říkáte? :) Zatím sadu ani štětce nemám vyzkoušenou, ale pokud budete chtít později Vám může říct, zda z nich padají štětiny apod. :)

Dohromady doma teď mám teda asi 25 štětců a to mi už rozhodně stačí. :D Poslední 2 štětce které chci jsou na rozjasňovač a na bronzer. Pak budu do smrti spokojená. :D 

Mějte se krásně.
Nicky xx

13 komentářů:

  1. 650kc???? Super! Tady se nekdo z jecina .... co?:-D Ta rukojet nevadi, zvyknes si, nemyslim si, ze by to byl problem, mam taky par takovych.. no super veci, at se ti s nima dobre pracuje:) Taky pouzivam na oboci ten fialovy od essence:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene nepozvracela jsem se z Jelzina ale nemám ráda "vůni" alkoholu... :D strašně mi to vadí jak ten čistič smrdí.... :X já mám od Essence i ten modrý i fialový zkosený:) taky jsem je používala jeden na linky, druhý na obočí, jsou fajn. :) nechám si je

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Ahojky! Bezvadná recenze! Bamboo set mě dostal, akorát těch 650 Kč je bez DPH, s DPH je to 780 Kč. Takže se musí do peněženky sáhnout hlouběji.
      Mohu se zeptat, jak jsi se štětci spokojená po delším používání?

      Vymazat
    4. Slávka: Jsem spokojená moc, hlavně se štětci s černou rukojetí abych pravdu řekla:) ty bych asi doporučila víc :)

      Vymazat
    5. Děkuji za reakci :-).
      A kdybys srovnala Zoeva vs. Hakuro štětce, které by dopadly lépe? Váhám mezi nimi..

      Vymazat
    6. No Hakuro mám 1, líp s* čistí Zo*va

      Vymazat
  2. Na tuhle recenzi jsem se těšila :) doufám, že budou mít štětce brzo naskladněné abych si je taky mohla objednat, přemýšlím o tom už delší dobu a budu ráda když zase obměním štětce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doufám, že ti to aspoň trošku pomohlo :) skus jim napsat mail, jako blogerka bys měla dostat 10% slevu. Možná ty štětce někdo měl rezervované a třeba si je nakonec nevzal :)

      Vymazat
  3. Tak táto sada od Zoevy je moja vysnívaná :) Najprv som túžila po eye definition, ale bamboo mi prídu cenovo výhodnejšie, páči sa mi dizajn, krátke rúčky sú pre mňa skôr výhodou keďže líčim hlavne seba :) No som zvedavá ako s nimi budeš ďalej spokojná

    OdpovědětVymazat
  4. Ta sada štětců vypadá neodolatelně. Jen nevím, kde je mám tedd´ sehnat. Našla jsem je jen na německých stránkách a radši bych kupovala na českém eshopu. Poradil by mi někdo prosím? Kdyžtak mi to napište do jakéhokoli z komentářů na mém blogu www.teenbeauty.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Nevíte prosím někdo, kde objednat sadu od Zoevy? Na českých stránkách? Našla jsem jen německé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zoeva má svoje české stránky psala jsem je i na konci článku www.zoeva.cz a u každé sady a štětce máš napsáno jak se to jmenuje. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)