pátek 2. října 2015

HALOWEEN 2015 : CRAZY CLOWN OR PUMPKIN?



 Hahahahahááááááááááááááááá !!

Kdo se těší na Haloween? Popravdě já na strašení moc nejsem, ale určitě spousta z vás ano a tento svátek se začíná čím dál více slavit i v našich končinách. Proto jsem se rozhodla vytvořit letos (zatím první, možná poslední) rychlé, jednoduché líčení alá šílený klaun nebo chcete-li dýně :D Nevím, měla to být dýně, ale potom jsem tvořila dál a vzniklo z toho tohle. :)) 

 Nechtěla jsem zaostávat za ostatními daleko talentovanějšími českými a slovenkými blogerkami, které tvoří Haloweenské makeup looky a proto jsem přišla se svou verzí. Osobně, kdybych šla na párty s touto tématikou (což asi nepůjdu, ale to je jedno) - tak bych si vzala buď tohle nebo bych šla za upíra, kterého jsem dělala vloni - najdete ho na blogu pod štítkem Haloween. :)) 

Tento look je jak jsem již psala opravdu jednoduchý, stačí oranžovými stíny vystínovat oči, obličej, do středu oka namalovat trojúhelníky, rozmazat si černou pod okem, nad okem, použít černou tužku na rty a máme hotovo. Přidala jsem i nalepovací řasy abych celý look doladila. Rty se mi nepovedli, to přiznávám, ale takovýto efektový makeup není moje parketa a za svůj život jsem dělala asi 3, takže snad mi to odpustíte. :) Alespoň vidíte, že i bez zkušeností se dá vytvořit slušné líčení. Kdybych měla nějaké barvy na obličej, tak bych doladila krk ve stylu cirkusového stanu (oranžové a bílé pruhy). Vlasy jsem si jednoduše zatočila do takových "bobečků" :D Samozřejmě pokud máte doma paruku klauní kudrnatou, tak to by bylo super. :))
 







K líčení jsem používala paletku 180 odstínů, kterou mám z ebay a tvářenky od Makeup Revolution. Na rty a oči jsem použila tužku od značky MOJE klasickou černou.

Doufám,že se vám toto líčení líbí, že vás inspirovalo k looku na Haloween, což byla hlavní podstata tohoto článku. Inspirovat ostatní, aby si look převzali svou formou a doladili si ho k vlastní dokonalosti. :)))

Přeji moc krásný pátek všem.
Nikča ♥♥

4 komentáře:

  1. Tak to je fakt šílený, opravdu vypadáš jako šílenej klaun, ještě ty vlasy:))) Vyskočilo to na mě jako první fotka a docela jsem se lekla:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, ale v noci bych tě asi potkat nechtěla.. :D :D

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/podzimni-hnede-liceni.html

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé, moc vydařené. A první fotka nemá chybu. Úplný Joker

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)