neděle 21. dubna 2013

Domácí barvení obočí - co používám + jak na to


Obočí je rám celého obličeje, to ví snad každý. Stále na ulici potkávám holky, kterým obočí začíná v půlce oka a končí někde v dáli... ehm??! To myslíte vážně slečny? Nechci se nikoho dotknout, ale v době, kdy na internetu najdete miliardu návodů na to jak obočí alespoň správně vytrhat mi to přijde dost trapné a divné. 

Dobře, ne každému obočí roste, jak by chtěl. S tímto se ale dá bojovat. 
Nemusíte investovat stovky korun do sér na růst obočí - bohatě vystačí Ricinový olej, který koupíte v drogerii nebo v lékárně. Já si jeho nákup také plánuji, protože mne efekt opravdu zajímá a moje opelichané obočí ho "potřebuje jako sůl" :)



 Dřív jsem chodila do kosmetického salonu - i na vytrhávání - stálo mě to asi 50 Kč a byla to profesionálně odvedená práce. Za tu cenu luxus. Ovšem nebaví mě tam trávit pomalu 30 minut a potom za týden nepoznat, že bylo moje obočí obarvené
To, že vydrží barva dlouho rozhodně nečekejte. Rozhodně to není jako barva na vlasy. Vydrží to zhruba týden a to už ke konci týdne musím domalovávat.
Má to ale i svoje výhody - ráno můžete věnovat minutku nebo dvě něčemu jinému než domalovávání obočí. To se hodí hlavně když nemáte ráno časBez domalovaného obočí neopustím dům - ani k popelnici bych nešla. Prostě se bez toho necítím. Určitě se najde spousta z Vás které to máte stejně jako já a rozumíte mi. Proto jsem si poslední dobou oblíbila domácí barvení obočí.

Požívám DELIA COLOR CREAM v hnědém odstínu.


Obsahuje peroxid a hnědou barvu, která má docela řekla bych červený podtón, což mě osobně vyhovuje, protože jak víte mám červené vlasy. V krabičce také najdete "tyčinku" na míchání zmíněných dvou složek, což je praktické. Už si moc nepamatuji kolik mě sada stála, ale bylo to asi kolem 80 Kč. Víc určitě ne. Můžete to použít až 15x ale myslím, že i víckrát, takže Vás jedna aplikace vyjde na méně než 5 Kč. Super, ne?:) 

Pokud máte citlivou pleť tak bych doporučovala si to prvně na málo viditelném místě vyzkoušet!
 (Na řasy jsem to nikdy nezkoušela - nechci je mít hnědé...)


Pro aplikaci budeme potřebovat: 

- obsah krabičky 
- nějakou nádobku na míchání - já používám štamprlku :) :D neboli malého panáka chcete - li :)
- tyčinky do uší 
- vatové tampony + voda


Je to špinavé, protože jsem to nevymyla dostatečně, ale ničemu to nevadí..


Pokud doma zrovna nemáte některé z těchto věcí, tak si to nechte na příště, až jich bude doma dostatek. Jinak budete mít barvu všude :D


Postup aplikace:

- Je dobré si obočí nějakým způsobem odmastit, aby nám na něj barva chytla. Já si ho barvím většinou po sprše a nemažu se žádným krémem!! Omluvte mou pleť..Takhle vím, že na něm není mastnota.
- Vymáčknu si zhruba 1 cm barvy do panáka a zakapu to asi 15 ti kapkami aktivátoru. Poté vše důkladně smíchám tyčinkou.
- Poté začnu nabírat barvu na tyčinku a aplikovat si ji na obočí. Barvu dávám pouze tam, kde chci obočí mít obarvené!! Pokud se mi náhodou povede přetáhnout - vezmu tyčinku do uší (suchou) a místo hned otřu!! Jde to snadno nebojte..:)
- Barvu nechám působit 15 - 20 minut (na krabičce je psáno 15, ale čím déle to tam necháte, tím intenzivnější bude výsledek). Pro tento článek jsem si barvu nechala pouze 15 minut, aby jste viděli, že to není nic extrémního.Hlavně si barvu nezačněte smývat hned jak barva začne tmavnout! :D Nebojte se... jo a ještě jedna důležitá informace - odstraňujte barvu v pořadí v jakém jste ji aplikovali, aby měli obě obočí stejnou barvu. :)
- Odstranění barvy je velmi jednoduché - namočím odličovací tampon teplou vodou a obočí si myji dokud se mi nebude zdát dostatečně čisté. Klidně i trošku přitlačím, nebojím se toho.
- A naše obočí je obarvené. Takto vydrží zhruba 2 týdny, ale počítejte s tím že výsledek bude stále méně intenzivní. Abych ho neměla rozčepýřené fixuji ho gelem na obočí nebo voskem. Opakovaně barvím po zhruba 3-4 týdnech.

- Do rána mi obočí vždy trošinku ztmavne :) maximálně o půl odstínu.

Přesto si myslím, že na fotkách uvidíte docela slušný rozdíl.




To, že mám kolem obočí začervenalá místa není alergická reakce, ale před barvením jsem si ho trhala a mám kůži velmi citlivou i na dotek - hned mi zrudne :D Takže jsem si to způsobila sama. :) Fotka asi 2 minuty po odstranění barvy.

Mám své obočí takhle moc ráda, snad víc, než když je domalované. Vypadá to daleko přirozeněji a když použiji hnědý fixační vosk dovede to moje obočí k dokonalosti. Navíc si ráno a když spěchám opravdu ušetřím čas a přitom budu vypadat dobře. 

Jak se Vám tento článek líbil?? Byl pro Vás alespoň trošku užitečný? Dalo se z mého vysvětlení postupu pochopit aplikaci??

P.S.: Ráda bych dodala, že různé barvy mohou mít rozdílné způsoby míchání složek a také dobu působení, takže si vždy přečtěte příbalový leták!! Děkuji.

 Děkuji za přečtení článku, popřípadě komentář.
Přeji krásnou neděli.
Nicky xx






8 komentářů:

  1. Skvělý článek - vysvětlila jsi to naprosto srozumitelně :-) Možná bych něco podobného taky zkusila, ale určitě s jinou barvou, tahle se mi zdá, že má hodně podtón do červena, což by k mým hnědým vlasům nemuselo být zrovna košer :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Niky,toto prišlo práve vhod,ako som spomínala na FB,dlho nad farbením rozmýšlam,keďže nie vždy sa mi ho chcem dokreslovať. Akurát tak mám obavy,lebo ja som blondína takže mám svetlé obočie ale teraz mám tmavohnedé vlasy ,lenže ja farbu vlasov často mením,tak aby som nemala pritmavé obočie keď pôjdem späť na blond..Každopádne takéto články uvítam s otvorenou náročou :)
    http://rianexxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jen u té fotky, kdy jsi aplikovala barvu na obočí mě napadlo, kdyby tak člověk zapomněl, že si to nandal a vyrazil ven mezi lidi:-DD Šikula, vypadá to fakt dobře a hlavně přirozeně, super. Já používám jen stín a štětec většinou každý den, ale nevadí mí to, má to asi za 10 vteřin hotové za ty roky..

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych bez upravenyho oboci nevysla ven.
    Jenom bych ti doporucila trhat oboci az po barveni. Jelikoz, ta barva by to vytrhany misto mohla podrazit a mohl by se ti tam udelat i nejakej zanet :))

    OdpovědětVymazat
  5. Mne si s tymto clankom velmi pomohla. Mam kupenu rysavu farbu na vlasy a kedze mi chyba kus obocia hladala som farbu na obocie ktora bude do cervena. :) u nas sice tuto deliu nemaju ale uz som ju nasla na nete. :) idem objednat a farbit vlasy aj obocie. Dik za clanok. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, velmi zajímavý článek :) také nad tím uvažuji, ale tak nějak se bojím... mám špinavý blond a světlé obočí. Myslíš, že by stačilo dát barvu i na 10 min, aby to nebyla úplně tato hnědá? Nebo nějaká, která by se k mým vlasům hodila? A pokud bys měla světlé vlasy, ty osobně bys do toho šla? Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj Verčo, skus se podívat po nějaké světle hnědé, určitě to bude lepší volba. Nebo si zajdi do kosmetiky, tak obočí barví u nás třeba za 30 Kč i s vytrháním za 50 Kč. Poptej se a skus si zajít párkrát k profesionálovi a potom to vyzkoušej sama, taky jsem to tak udělala. :) Snad jsem ti trochu pomohla.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)