pondělí 1. prosince 2014

RevitaLash Conditioner Sérum na řasy & Volumizing Primer


Ahoj,
 konečně jsem se dokopala k napsání recenze na sérum na řasy od RevitaLash, které už nějakou dobu testuji. Bude to okolo 6 týdnů, takže Vám mohu po každodenním testování konečně přinést svoje názory a poznatky z testování séra na růst řas a také podkladové báze pod řasenku. O obou produktech se dozvíte dnes v této recenzi. 

Začnu asi tím důležitějším, nebo spíše hlavním produktem firmy RevitaLash a to je sérum pro růst řas. Zní to asi jako scifi pro některé z Vás, ale já jsem nemohla odolat. Obzvlášť proto, že jsem toto sérum viděla používat mou oblíbenou Shaaanxo na youtube - a ta má krásné řasy jak říká díky právě RevitaLash. 

Sérum slibuje, že Vám narostou dlouhé, husté a zdravé řasy

Mohu potvrdit, že jsem zaznamenala opravdu znatelnou změnu v délce a hustotě mích řas. Vždy mi přišli spíš jako nějaké opelichané nožičky pavouků. :D Po používání tohoto séra jsou řasy v opravdu lepší kondici, vypadají lépe se samotnou řasenkou a už ani tolik netoužím po umělých řasách. Každopádně po těch asi 6 týdnech jsou moje řasy opět ve stádiu pelichání a regeneraci (to se děje každé z nás, každých 6 týdnů). Nezaznamenala jsem, že by mi řasy po tomto séru začaly nějak víc vypadávat, spíš nevypadávaly, ani se nijak neměnily, krom růstu a hustoty samozřejmě. 

Výrobce o produktu uvádí:

Patentovaná směs funkčních kosmetických přísad přispívá ke zkrášlení a zatraktivnění Vašich přírodních řas Využívá sílu peptidů a zklidňujících rostlinných látek, které řasy maximálně vyživují a tím zlepšují jejich kvalitu RevitaLash® Advanced  zlepšuje vzhled Vašich řas. Řasy pak vypadají luxusnější a plnější . 

Benefity používání produktu:

  • Patentované složení – na trhu jedinečné sérum na řasy
  • Nevyžaduje lékařský předpis
  • Nezmění barvu vašich očí (zanechává vaše modré oči modrými)
  • Obsahuje speciální zahušťovadlo, takže RevitaLash® Advanced zůstane tam, kde jej aplikujete
  • Neprosakuje na povrch oka
  • Lze aplikovat na horní i dolní řasy
  • Je dodáván s unikátní aplikátorem pro pohodlnou, jemnou a jednoduchou aplikaci
  • Obsahuje unikátní anti-mikrobiální systém, který pomáhá zabránit hromadění bakterií
  • Výrobek není testován na zvířatech
Doporučeno očním lékařem - Doporučeno dermatologem - Klinicky testováno - Hypoalergenní – Nedráždivý
Sérum se používá v prvních měsících vždy 1x denně na čisté odlíčené řasy. Aplikuje se tenká vrstvička ke kořínkům řas. Zhruba po 10 týdnech, kdy jsou řasy v té nejlepší kondici a délce co Vám mohou narůst a zhoustnout se sérum doporučuje používat cca 3x týden pro zachování délky řas. Samozřejmě pokud ho přestanete používat vrátí se Vám zpět Vaše řasy s kterými jste začínaly. Sérum nijak nepálí ani neštípe, opravdu stačí trošička. 

Sérum se dá koupit v různých velikostech balení:

2 ML sérum - kůra na 3 měsíce za 1549,- Kč
3,5 ML sérum - kůra na 6 měsíců za 2149,- Kč

Když si spočítáte, kolik by Vás stálo po dobu 6 měsíců doplňování řas metodou řasa na řasu a jak nevzhledně a nepřirozeně by to vypadalo, je toto sérum výhodné. 

Všechny produkty RevitaLash, stejně jako jejich sérum na růst obočí, řasenky a další skvělé výrobky nakoupíte na http://www.revitalashczech.cz

Tady už vidíte jak vypadá můj testovací vzoreček, má obsah 1 ml, což je kůra na zhruba 1 měsíc, ale já tam stále mám i po 6 týdnech. Vydrží opravdu dlouho. Aplikace pomocí štětečku je velmi jednoduchá, jako malovat si linky, ale průhledně.



Zde už máte fotku mích řas před používáním séra - bez řasenky.


Fotka před používáním séra s dvěma vrstvami řasenky. Řasy nebyly špatné, byly hustější, ale nebyla tam délka, kterou bych chtěla.


 Zde vidíte fotky po používání séra po dobu více než 6 týdnů:
*Nezapomeňte, že moje řasy jsou teď ve svém špatném období, výsledek tam i tak vidím, hodím Vám za dva týdny třeba fotku jak vypadají řasy, když jsou ve fázi kdy nevypadávají



Velmi ráda bych ještě doplnila informace o produktu, který také velmi dobře funguje a stal se součástí mé každodenní rutiny. Jedná o bázi pod řasenku.

Báze má modrou barvu, která řasy udělá po aplikaci řasenky znatelně černější. Používá se jako klasická řasenka, ale víc se zaměřuji na linii řas, aby hustota řas, kterou báze přidá byla intenzivnější. Používám vždy jednu vrstvu, která bohatě stačí, výrobce doporučuje dvě vrstvy báze a dvě vrstvy řasenky. Aplikuji točivým pohybem od kořínků ke konečkům. Zvýrazní i ty nejmenší řasy. Nechám chviličku zaschnout a poté aplikuji řasenku. Kartáček moje řasy navíc krásně oddělí a pročeše. V očích mě nijak neštípe ani nepálí.

Báze stojí 409,- Kč


Řasy s jednou vrstvou a dvěma vrstvami báze:


Řasy s jednou vrstvou báze a 1 vrstvou řasenky + řasy s dvěma vrstvami báze a dvěma vrstvami řasenky:
* Použila jsem řasenku Miss Sporty (tu novou růžovou a stojí za prd, hrudkuje, není dobrá na ukázku, ale nic jiného teď nemám, takže si to prosím představte bez hrudek, každopádně jsem fanynka 1 vrstvy, je to přirozenější)


Ráda bych Vám ještě napsala, že RevitaLash má teď k Vánocům krásné výhodné balení Séra na řasy 2 ml nebo 3,5 ml spolu s dvěma taštičkami a kleštičkami na řasy za výhodnou cenu 1799,- (za 2 ml) a nebo 2299,- Kč (za 3,5 ml)!!


Pokud se mne ptáte, zda bych tento produkt doporučila, říkám ANO! a to není z důvodu, že jsem měla možnost tyto produkty otestovat zdarma v rámci blogu, za což moc děkuji! Jak jsem psala, sérum jsem viděla v akci již předtím, líbilo se mi, ale nevěděla jsem, že je dostupné i u nás. Cena mne sice zarazila, to ano, ale zase je to super dárek k narozeninám nebo k Vánocům, které tu brzo máme, co myslíte? Rozhodně doporučuji a sama si koupím plné balení tohoto produktu. Ráda bych také viděla účinky séra na obočí, takže se těším až prozkoumám internet a mrknu na rozdíly. :)

Máte s tímto sérem nebo jiným produktem RevitaLash zkušenosti? Dejte nám vědět do komentářů. :)

Přeji Vám krásný den.
Nicky xx

2 komentáře:

  1. Tak ta řasenka Miss sporty celkem děs, ale i tak jde vidět, že ty řasy máš delší a mě to nepřekvapuje, viděla jsem už hodně recenzí a 90% žen to pomohlo a to dost znatelně, takže paráda!

    OdpovědětVymazat
  2. Moje máma měla Revitalash po chemoterapii a moc jí to pomohlo a řasy jí brzo narostly velmi krásné (asi během měsíce, někdy po nemoci nenarostou vůbec)...Určitě je to super výrobek :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)