čtvrtek 3. prosince 2015

TRESemmé KERATIN SMOOTH set


Ahoj,
dneska tu pro vás mám recenzi na sadu Keratin Smooth z eshopu www.keratin-shop.cz, kterou jsem měla možnost díky blogu vyzkoušet. 

Nikdy jsem nebyla z těch, co by věnovali extra pozornost vlasům, ale časem jsem přišla na to, že vlasy jsou opravdu koruna krásy a změní na člověku hodně, třeba jako obočí. Vy jste mi taky na facebooku psali, že se vám více líbím na fotkách s rozpuštěnými vlasy. 

Vlasy si barvím celkem pravidelně zhruba 1x za dva měsíce a občas mám před dalším barvením problém se zacuchanými vlasy, večer musím spát se zapleteným copem, jinak bych ráno měla u krku dred, určitě se to stává i některým z vás,které máte vlasy po odbarvování nebo jinak chemicky zničené, proto mně velmi zaujala sada, která jak víme má vlasy uhladit a je pro mě vhodná právě v tomto období. 


K testování jsem dostala zkušební sadu, která obsahuje 30 ml šamponu, 30 ml kondicionéru a 15 ml krému na uhlazení. V klasickém balení je 300 ml šamponu, 300 ml kondicionéru a 150 ml krému, takže za cenu 899,- Kč.
Vlasy vy vám měli vydržet krásně hladké a lesklé po dobu 7 dní nebo 3 umytí.
Sada je zdravotně nezávadná.
Produkty překrásně voní a vůně mi ve vlasech zůstává i po dvou dnech po umytí.



Délku mích vlasů uvidíte níže na fotce, použila jsem prvně svůj klasický šampon na mytí vlasů, poté jsem použila Keratinový šampon, dala kondicionér do lehce vymačkaných vlasů, nechala působit a spláchla. Nedělala jsem nic extra, vždy si vlasy myji 2x šamponem a zakončuji kondicionérem nebo maskou, takže to je opravdu jednoduché na použití a zvládne to každý doma. Spotřebovala jsem vždy jen půlku balení a stačilo mi to. Poté jsem na vlasy nanesla v sekcích (asi 6ti) od kořínků až ke konečkům krém a pročesala vlasy kartáčem (to máte vše napsáno i v návodu), vyfoukala do sucha fénem a poté každý pramen přežehlila 3x žehličkou na vlasy. 

Zde můžete vidět po a před: (nelekejte se bezmakeupové fotky, ale opravdu si neumývám vlasy s makeupem :D )


Vlasy jsou 100% lesklejší a hlavně pěkně hladké, osobně tam změnu určitě cítím, nejsou ani tolik vysušené, dobře se mi mokré rozčesávaly.  Rozhodně bych do tohoto produktu šla, pokud máte stejné problémy jako já, které jsem popsala výše, vlasy nejsou příliš zatížené.


Jsem se sadou spokojená a určitě ji použiji znova. Máte s touto keratinovou sadou zkušenosti? :) Pokud chcete více informací, běžte na stránky www.keratin-doma.cz, které jsou věnovány pouze této sadě. :) 

Přeji krásný den.
Nikola 

7 komentářů:

  1. Tak tohle vážně vypadá super! jen škoda, že daný efekt není třeba nějaký dlouhodobý,alespoň na 2-3 měsíce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je škoda, ale skus mrknout na jejich stránku, třeba tam něco objevíš :))) Díky za komentář :)

      Vymazat
  2. Ten rozdíl je něco úžasného, sadu bych si ráda pořídila :)

    Tipy na vánoční dárky | Zase ta kosmetika!

    OdpovědětVymazat
  3. Mně sada právě zaujala, mám ji uloženou, tak myslím, že si za nějaký čas tu radost udělám, protože výsledek na vlasech se mi hodně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nějak zvlášť jsem to nezkoumala, ale neměl by keratin sám o sobě uhlazovat vlasy? Počítala jsem s tím, že když ho využiji, tak už vlasy nemusím zatěžovat žehličkou. Nechci výrobek hanit, ale stejného efektu dosáhnu právě s žehličkou a bez užití nějakých extra přípravků. K.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)