úterý 6. října 2015

REECENZE: MAKEUP REVOLUTION AWESOME EYESHADOW AND EYEBROW PALETTE - BEACH & SURF


Ahoj, dnes pro vás mám další recenzi a to opět na paletku stínů. Dneska si posvítíme na novinku od značky Makeup Revolution, kterou je paletka s názvem Awesome Eyeshadow and Eyebrow palette v odstínu Beach & Surf. Jestli je tak "awesome" se dozvíte teď, takže čtěte dál.

Velmi ráda zkouším nové značky a hlavně paletky očních stínů. Jak víte, vlastním několik produktů značky Makeup Revolution a jsem s nimi velmi spokojená, proto jsem neváhala a chtěla testovat nové produkty. 

Tato paletka je velmi "unikátní" konzistencí stínů, protože jejich textura se liší stín od stínu. Menší stíny jsou méně pigmentované, ale je to kus od kusu, je potřeba je více navrstvit - zato stíny větší jsou pigmentované skvěle. Modrý, fialový a růžový stín jsou metalické, krásně pigmentované a příjemně se nosí. Zelený, světle modrý a hnědý stín jsou až (nevím jak to popsat) krémové, metalické. Ano, to bude to správné slovo. Každopádně s paletkou se pracuje příjemně, až na ty menší odstíny, ty bych nedoporučila.



Ukázka stínů na ruce nesmí chybět, to bych si neodpustila. Zde vidíte spodní řadu stínů (od modrého, rozumíme)
- máme tady krásnou metalickou modrou / nevýraznou nepigmentovanou champagne / intenzivní světle fialovou metalickou / matnou vanilkovou (tady je pigmentace ok, když si ji dáváte např. jen pod obočí) / metalickou světle růžovou a zlatavou. 

Už jsem se líčila například s tou růžovou (kombinovala jsem ji s matnou hnědou) a výdrž stínů byla super, krásně se barvy spojili a na oku mi vydrželi, nikam se neslévali ani nemizeli v průběhu dne.





 V druhé řadě máme tyto odstíny:
- Champagne - krásně pigmentovaná / krémová světle modrá / světle zlatá / světle zelená krémová / bílá (ta je jak vidíte taky nic moc) a krémová hnědá.

Tu hnědou jsem už taky líčila, několikrát a je super, s aplikací problém nemám, použila jsem klasický štětec na oční stíny a držel dobře, nikam neopadával, vypadal jako krémový stín, ale nesléval se mi do vrásek. 



Zde jsem vám ještě nafotila jak stíny vypadají po používání, ty krémové opravdu rychle ubývají kvůli své až nadpigmentaci. 


Paletku zakoupíte na www.makeuprevolution.cz za 199,- Kč.

Celkové shrnutí:

  • paletku hodnotím známkou 2- kvůli nedostatečné pigmentaci některých odstínů
  • menší stíny bych udělala všechny matné v odstínech hnědé
  • nerozumím proč má paletka být i na obočí? :-) 
Vezměte si z recenze co potřebujete, neříkám, že se jedná o špatný produkt, ale po některých stínech sahám častěji než po jiných. Určitě bude vhodná na léto a na jaro, kdy budou opět v kurzu světlé a pastelové barvy, ale modrá a fialová či růžová a hnědá se dají krásně používat jak na podzim, tak i na denní nošení. Na práci s krémovými stíny budete potřebovat trošku trpělivosti a pěkně si je do víčka zapracovat a hlavně aplikovat je rovnoměrně. To je potřeba brát v úvahu. Určitě vám sem dám líčení s touhle paletkou, takže uvidíte jak vypadají stíny v akci. 

Máte zkušenosti s podobnou nebo stejnou paletkou? Jak se vám líbí složení odstínů v této krásce? :)) Napište do komentářů.

Přeji krásný den všem.
Nikča ♥

5 komentářů:

  1. Mě se paletka líbi, i ty odstíny.. Ale chci opravdu pigmentovanou paletku, takže tuto bych si asi nekoupila :-/

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně bych do ní taky asi nešla znovu :) však jsi četla v recenzi, že s ní nejsem na 100% spokojená, člověk si připlatí cca 70,- Kč a má Sleek, takže tak :)

      Vymazat
  2. Já mám od MR paletku Ru boy run a tam nemám se stíny žádný problém, jak s matnými tak metalickými :) Tu doporučuji všemi deseti :)

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka se mi libi jak odstinove tak pigmentaci.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)