úterý 1. září 2015

RECENZE: E.L.F. COSMETICS BRUSHES - STUDIO & ESSENTIALS


Ahoj, rozhodla jsem se pro vás nafotit a popsat mou sbírku štětců od značky E.L.F.. 

Mimo tuto značku mám nejvíce štětců od Hakuro a Zoevy, ale se značkou E.LF. jsem jako s kosmetikou i štětci začínala v rámci mých kosmetických experimentů. Dříve mi stačila obyčejná kosmetika a štětce za pár korun, ale světe div se, štětce mi spolu s produkty vydržely dodnes spolu s mou vášní pro levnější produkty, které občas stojí za to. 

Značka E.L.F. svoje produkty i štětce řadí do 3. skupin - Essentials (Základní řada), Studio a Mineral (Minerální řada). 

Vlastním 9 štětců a jednu spirálku na obočí. 

-->O té vám tedy řeknu jako první, abychom to měli za sebou. Spirála na obočí a řasy je ze základní řady - Essentials. Je to klasická spirálka na pročesání obočí nebo řas, funguje jak má, podle mě se tady na tomto nedá nic zkazit. Popravdě ji moc nepoužívám, ale občas po ní sáhnu. Používám její druhý konec na aplikaci lepidla na umělé řasy nebo si s ní odstraňuji řasenku, když se mi obtiskne na víčko. Cena je 45,- Kč (já ji kupovala, když stála ještě 39,- Kč).



 Štětec na oční stíny základní - opět Essentials - cena 45,- Kč
-jak vidíte tyto štětce mám dva, jeden byl jako dárek v nějaké sadě, kterou jsem kupovala. Do tohoto typu štětců se dle mého názoru taky nemusí investovat velké peníze, vystačí levnější varianta, ale to je na každém. Jedná se o klasický štětec ve tvaru písmene C vhodný na aplikaci očních stínů na víčko, pod obočí, na spodní linii řas apod. Používám je denně již asi 3 - 4 roky a jsou v super stavu, trošku pelichají, to uznávám ale 1 chlup za rok mě opravdu neštve. Štětce jsou pěkně husté, nepíchají, neškrábou, jsou slušně zastřižené. Doporučuji.




Smudge brush - Essentials, 45 Kč 
- štětec na rozmazávání, je dost řídký, ale je použitelný. Chtěla jsem pevný štětec tohoto typu, bohužel tento moje očekávání nesplnil, přesto ho používám na aplikaci stínů na spodní linku. Je trošku hůře střižený, podle mě kvalitou neodpovídá C štětcům. 
- na druhé fotce můžete vidět porovnání C štětce a smudge brushe.



Eye crease brush - 45,- Kč Essentials
- tomuto štětci by se dalo říkat "pencil brush" neboli tužkový štětec, i když by ta tužka byla pěkné kopyto :) Ráda ho používám na rozmazávání stínů na spodní lince, je středně hustý, určitě použitelný, nepelichá, je krásně střižený, doporučuji.



Štetec na oční stíny šikmý -Essentials - 45 Kč
- tento šikmý štětec se výborně hodí na aplikaci stínu pod obočí, alespoň na to ho používám já, je takový volnější, takže s ním v pohodě i rozmažete stíny na víčku, je řidší ale ne moc řídký, nepelichá, je super, doporučuji.




 Štětec na tvář velký - Studio řada - 105,- Kč (já kupovala tyto štětce za 95,-)
- opět výborný štětec, větší, super na pudr, krásně hustý, štětiny jsou jemné, nepíchají, nepelichají, jsou pěkně střižené, produkt nabírá dobře, stačí pár tahů a obličej mám přepudrovaný. Určitě doporučuji, pokud hledáte fajn štětec na pudr za dobrou cenu.





Štětec na tvářenku - Studio - 105,- Kč
- nejlepší štětec co jsem si kdy koupila, výborný na zapudrování korektoru pod očima, výborná velikost, vlastně ho na tvářenku ani nepoužívám, ale i na to má výborný tvar. Je krásně střižený, jemný, takže nedráždí jemnou kůži pod očima, nepelichá, doporučuji každému mít alespoň 1. I Američanky si ho poslední dobou dost oblíbily právě na zapudrování korektoru. :)



Stala se mu malá nehoda, proto je tak nakřivo. Bohužel lepidlo to nevydrželo, ale štětec je naprosto v pořádku, stále použitelný.




Štětec na pudr kulatý - Studio - 105,- Kč
- výborný na konturování, na zapracování minerálního makeupu, na menší plochy. Je jako předchozí štětce jemný, hustý, nepelichá, je parádní, doporučuji všem.



Malý Stipple Brush -Studio - 105,- Kč
- výborný na makeup, krásně rozmazává, nedělá čmouhy, dodává makeupu takový lehčí efekt, je moc dobrý na hutné makeupy, když nechcete efekt masky. Používám ho na makeup pravidelně, je super, vůbec nepelichá, pěkně se čistí, je akorát hustý. Doporučuji.




Ještě dodám, že se štětci se líčím v podstatě denně, peru je zhruba 1x týdně, občas i vodou, někdy pouze čističem a drží dobře, hlavně ty Studio, ty bych doporučila víc, ale Essentials jsou super pro začátečníky nebo nenáročné, kteří nechtějí dávat spoustu peněz na štětce. 

Vlastním je všechny přes 2 roky, některé i déle (3-4 roky, možná dýl) a jsem velmi spokojená s kvalitou a tím, že i po takové době nešrábou, nejsou vypelichané jak slepice a svou službu vždy splní. Podle mě od štětce za 100,- Kč je to výborné. 

A protože je to moje oblíbená značka štětců dám vám sem i můj wishlist. Mám ještě v hledáčku pár kousků, doufám, že mi kamarádka z USA přiveze dva nové chlupáče, ale pokud ne tak nevadí, počkám si až budou i u nás. 

Rozhodně chci vyzkoušet tento zúžený štětec - používala bych ho na rozjasňovač, možná na konturování, podle nálady, ale rozjasňovač by to nejspíš vyhrál. Je k zakoupení i u nás, na stránkách E.L.F. za 105,- Studio řada.


Dalším zajímavým kouskem je tento blending brush, podobných mám doma pár, ale tento jsem ještě nezkoušela, od ELF jsem měla jenom jeden ze základní řady, ale ten už dosloužil. Tento mne zaujal. Dá se sehnat i u nás - 105,- Kč, Studio řada.



A poslední krasavec - ten nejlepší na konec!! Bohužel u nás ještě není dostupný, stojí 6 dolarů, takže dražší než Studio řada (ta se v USA prodává za 3 dolary), ale slyšela jsem na něj výborné ohlasy, že je hustý, jemný, prostě luxusní, hlavně na aplikaci makeupu. Snad se poštěstí a bude brzo můj. Jmenuje se Ultimate Blending Brush.


Ještě dodám, že všechny štětce jsem si koupila za svoje peníze na stránce www.elfkosmetika.cz, kde velmi ráda nakupuji a vždy jsem s nákupem i službami spokojená. Tento obchod jsem doporučovala i v minulosti a stále na něj mám stejný názor - je výborný.

Napište mi do komentářů, zda máte s těmito štětci zkušenosti, zda plánujete nějaké pořídit a nebo jestli jste spokojené / nespokojené / kosmetiku nakupujete / nenakupujete. Rozjeďme dole pořádnou diskuzi. 

Díky moc za přečtení článku, doufám, že pro vás byl nějakým způsobem užitečný a že se uvidíme zase příště u dalšího článku nebo videa. 

Přeji krásné úterý všem.
Nikča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)