neděle 30. srpna 2015

VIDEO: JORDANA 50% SLEVY --NÁKUPY + INFO

Ahoj, vítejte u nového článku. Jak jsem již slibovala (nebo psala), na blogu se teď bude dít daleko víc akcí (články o videích, recenze, popisky produktů u líčení + více fotek) apod. Neskutečně se na tento nový "styl" těším a doufám, že se vám bude líbit stejně jako mě. 

Blogování mě s přestávkami velmi baví, občas se ocitnu v období, kdy nemám chuť dělat nic, nic mě nebaví, ale to se občas podle mě stane každému. Proto jsem si v minulosti dala pár přestávek, nechci totiž plnit místo které mám ráda věcmi, které si neužívám, nebaví mě a které nechci dělat. Určitě mi rozumíte. Chci aby blog bylo pozitivní místo, kam se všichni rádi vrátíme, pokecáme si spolu v komentářích, probereme co je nového, okoukneme novinky v kosmetickém světě, přečteme nějakou recenzi, inspirujeme se líčením apod. 

Dneska je tedy nový začátek!! :))

Pokud jste četli můj článek o youtube, který jsem psala mám ten pocit minulý týden, tak víte, že mám velké plány i tam. Bude se to s blogem dost pojit, videa budou bývat 2x - 3x týdně, podle okolností - v den, kdy bude video bude také článek s doplňujícími informacemi o videu nebo řekněme - video zhruba přepsáno formou článku pro ty, které videa nebaví. :) Nebo alespoň tak to mám v plánu. V dny kdy video nebude (-->ale nevím jestli každý den) budou na blogu líčení, recenze a různě, jako tomu bývalo dříve. 

_____________


Právě jsem na youtube nahrála video o nákupech na stránce www.jordanacosmetics.eu. Pořídila jsem tam pár drobností, na některé produkty byla sleva až 50%, takže to mě přesvědčilo, že musím objednat. :)) :D 

Upozorňuji, že to je opravdu "mini" nákup, pouze pár drobností. :-)

Objednala jsem si 4 rtěnky - jedna (ta první) je matná odstín Madison Ave / ostatní jsou klasické- Rose beige / Black Cherry / Brownie 

(Pokud chcete vidět, jak rtěnky vypadají na rtech ukazuji to ve videu - od 2:50)

Rtěnky stály každá 25,- Kč což je zadarmo skoro. Vybrala jsem si tyto odstíny, protože jsem chtěla vyzkoušet dvě nějaké neutrálnější barvy a dvě "divoké", které tolik nenosím, hlavně jsem chtěla nějakou tmavě hnědou. 


Tužky na rty to je moje, to určitě víte, pokud mě sledujete déle. Objednala jsem tedy dvě - jedna je obyčejná klasická tužka Jordana v odstínu Natural - stála 29,- Kč (nebyla v akci), je trošku taková tužší, zatím jsem se s ní líčila jednou, takže neposuzuji kvalitu. 
Ta druhá je "o třídu lepší" v odstínu Bare Blush - stála 39,- Kč (nebyla v akci), zatím jsem se s ní líčila taky jen jednou a byla fajn, ale uvidíme časem, dám vám vědět.


Úplně posledním produktem, který vám dnes ukáži jsou tekuté linky. Na stránkách se ukazovali jako ultra stříbrné, proto jsem je brala. V reálu jsou ale spíš v gun metal odstínu (moje chyba, měla jsem si to vyhledat). Takže ultra stříbrné linky zase nemám, ale tyto jsou fajn, už jsem se s nimi i líčila. Video ZDE.  Cena byla 20,- Kč.


No a to by bylo pro dnešek všechno, doufám, že mrknete na youtube na video a pokud ne, tak že se vám líbil alespoň tento článek. Budu se na vás těšit u dalšího postu. 

Dejte mi vědět, jak se vám tento nový styl líbí a jestli se těšíte a oceníte větší aktivitu nebo to ani nemá cenu dělat.

Přeji krásný začátek týdne všem.
Pa Nikča

**Nezapomeňte mrknout na můj facebook a instagram, kde se zdržuji častěji než na blogu. :))
FB: Nickys book // Instagram: @nickysbook

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)