středa 2. září 2015

RECENZE: ARDELL POMÁDA NA OBOČÍ + TVARUJÍCÍ GEL A SÉRUM NA OBOČÍ + VIDEO JAK JE POUŽÍT


Zdravím z nového příspěvku,
určitě všichni dávno víme, že obočí je rám obličeje a hodně dokáže změnit to, jak vypadáme. Osobně produkty na obočí miluji, protože mi dávají možnost změnit a zlepšit moje řidší, světlé obočí, které se mi ani tvarem nelíbí. Mám ráda výrazné obočí, které krásně doplní každý look, který si vymyslím. Proto každodenně sahám po produktech, kterými své obočí vykresluji a zdokonaluji.

Když se na trh dostala nová pomáda na obočí od Ardell byla jsem nadšená. Do nedávna (než jsem změnila barvu vlasů) jsem používala pomádu na obočí od Anastasia Beverly Hills a byla jsem s ní moc spokojená. Jenže pak přišla změna a k vlasům mi neladila, proto jsem sahala často po pudru na obočí od Essence, pak mi ale do života vstoupila tato pomáda a na Essence jsem rychle zapoměla. :))

V létě se skvěle hodí produkt, který vám nebude nikde stékat, nebude se rozmazávat a obočí vám udrží krásné celý den - to se popravdě hodí v jakémkoliv ročním období, co říkáte? Tato pomáda má krémovou konzistenci, je velmi pigmentovaná, krásně se aplikuje, ale musíte používat opravdu malé množství, trošička stačí na celé obočí. Ale abychom se nemýlili - obočí vypadá velmi přirozeně! Samozřejmě záleží také na vaší aplikaci, ale s minimem produktu na štětečku docílím "přirozeného" vzhledu obočí.

Balení je maličké, ale jak jsem psala, vystačí na dlouhou dobu. Obsahuje 3.2 g produktu za cenu 259,- Kč. V balení je také štěteček se spirálkou. (Pro porovnání, za produkt ABH jsem dala okolo 500,- Kč.) V nabídce je více barev pro každé obočí.

Pomádu jsem si vybrala v odstínu Dark Brown, který mi skvěle sedí k tmavším vlasům - poznámka - vždy si vybírejte o odstín / dva světlejší produkt na obočí, bude to vypadat přirozeněji. 



 *Produkt není třpytivý, asi se mi zašpinil štětec od jiného. :))

Množství, které vidíte, že je chybí jsem spotřebovala asi za měsíc téměř dennodenního používání. Žádnou výraznou vůni jsem nepostřehla, nevysychá. Doporučuji ale preventivně jako všechny krémové produkty v kalíšku skladovat vrškem dolů.

Zde můžete vidět odstín pomády - je krásně hnědá s neutrálním - možná trošku studeným podtónem, což bude sedět většině brunetek. Opět upozorňuji, že neobsahuje třpytky, to můj štětec.. :D Třou se o sebe v tom stojánku a pak třpytky lítají. :D



O štětečku se moc vyjadřovat nebudu. Mohl by být lépe střižený - kratší a trošku hustější, ale nemám mu co zazlívat, je k pomádce zdarma, takže to beru. Určitě se bude hodit na pudrové produkty na obočí, vyzkoušela jsem ho i na pomádu a fungoval, záleží na tom, co je člověk zvyklí používat. (Já jsem zvyklá na pevnější štětec od Essence.) Na druhém konci je spirálka, která se vždycky hodí na pročesání obočí a na konečnou úpravu.



Osobně na pomádu používám tento štětec:



Dalším produktem, který zahrnu do této recenze je Tvarující gel a sérum na obočí - také od Ardellu v transparentním odstínu. Gely na obočí používám také velmi ráda, poslední dobou jsem ale měla samé barevné, takže jsem sáhla pro průhledném. Navíc pomáda barví dost, takže není potřeba přidávat pigment gelem. 
-- tento produkt je velmi slušný, obočí pěkně pevně zafixuje, vydrží celý den, kartáček je super, vůbec mi nevadí, že je větší s takovými jsem zvyklá pracovat, voní jako gel na vlasy
-- líbí se mi, že nezachytává barvu pomády a nešpiní mi tak ten krásně průhledný gel :)

Produkt obsahuje 7,3 ml a stojí 129,- Kč. Je i v obarvené verzi.



Oba produkty přímo v akci můžete vidět v tomto videu:



Nachystala jsem si pro vás pár fotek s ukázkou mého obočí za použití pomády. Nejprve ale obočí, které je nahé + vedle obočí s pomádou ABH:


Použila jsem produkty například při tomhle líčení: 




Celkově jsem s produkty velmi spokojená a jak jsem psala používám je skoro denně. Nemám jim co vytknout, určitě je doporučuji všem, kdyby ale stáli za prd, tak vám to napíšu, to se nebojte. Určitě omrkněte stránku www.normazlin.cz odkud tyto produkty mám.

Máte rády pomády na obočí nebo preferujete tužku / pudr ? Napište do komentářů spolu se svými oblíbenými produkty na obočí. Budu se těšit na vaše odpovědi.

Krásný den všem.
Nikča

*Děkuji www.normazlin.cz za poskytnutí produktů k recenzi, velmi si toho cením. To, že je produkt darovaný neovlivňuje moje závěrečné verdikty v podobě této recenze. Děkuji za pochopení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)