úterý 18. srpna 2015

LÍČENÍ S PALETKOU MR - FLAWLESS / ŘASY / ESSENCE RTY

Ahoj, dneska jsem pro vás nafotila líčení, které jsem už dělala předtím, ale líbilo se mi natolik, že jsem ho trošku pozměnila a dávám ho sem. 

**Dlouho jsem přemýšlela jestli mám v blogu pokračovat, protože se mi dávat fotky s popisem na fb líbí víc, nezabere to tolik práce, ale zase si říkám, že to je škoda kašlat na blog, když jsem na něm začínala a díky němu mě tolik z vás sleduje. Takže budu dělat občas články i na blog - recenze, dávat víc fotek líčení apod. Chcete??:) Taky vám chci říct, že jsem se rozhodla natáčet videa na youtube - můj kanál je nickysbook, jsou tam zatím dvě videa, takže tam mrkněte a napište mi, jak se vám to líbí.

Teď už se ale vrhnu na líčení. Použila jsem opět paletku Flawless od Makeup Revolution, na kterou jsem psala včera recenzi na blog, takže mrkněte na předchozí post, pokud vás to zajímá. :-) 



PLEŤ:
* Dermacol Caviar Long Stay makeup - 02 Fair
* Collection 2000 - Long Lasting Concealer 01 Fair
* Rimmel Stay Matte pudr - Translucent
* NYC Bronzer - Sunny
* Tvářenka Makeup Revolution - paleta tvářenek Hot Spice
* Makeup Revolution Sculpt trio - rozjasňovač, odstín Ultra Light

OBOČÍ:
* Ardell pomáda na obočí - Dark Brown (z eshopu www.normazlin.cz)

OČI:
* Makeup Revolution paleta Flawless - odstíny : metalická stříbrná/kovová, středně hnědá do ohybu, černá nad linii řas
* Řasenka Astor - v oranžovém obalu 
* MOJE černá tužka dlouhodržící
* Řasy Red Cherry č.110 + lepidlo Lash Grip od Ardell


RTY:



Doufám, že se vám líčení líbilo a že mi napíšete do komentářů váš názor.

Přeji krásný den a uvidíme se v dalším článku/videu nebo na fb.

Pa xoxo

5 komentářů:

  1. Boží, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. velmi krasne licenie...paci sa mi,ze si nepouzila tekutu linku,ale mas len "mäkšiu" linku ceruzkou alebo tieňom...v poslednej dobe rozmyslam nad tym,ze nahradim tekute linky gelovymi najmä kvôli jemnejsiemu efektu :) a na ten ruz uz nejaku dobu pozeram a neviem sa rozhodnut,ci sa mi paci alebo nie..ale v kazdom pripade je to zaujimava farba a na tebe sa mi paci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Konecne dalsi liceni, tesila jsem se. Opet se ti to povedlo!
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. moc díky holky za krásné komentáře!!♥♥ na facebook dávám spoustu fotek líčení, tak mrkněte i tam :))) přispívám tam skoro každý den :))) pa a díky moc za podporu, neskutečně si toho cením :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj :)
    Krásny blog a taktiež úžasný článok.
    Chceš sa vzájomne nasledovať cez GFC? Daj mi vedieť. :)

    Krásny deň.

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)