pondělí 24. srpna 2015

MŮJ YOUTUBE UPDATE + INFO O STŘÍHÁNÍ VIDEÍ APOD.

Ahoj, dneska bych vám ráda napsala článek na téma - můj youtube. Pokud mě sledujete na facebooku, tak víte, že jsem si jako "doplněk" k blogu a fb založila youtube, kam jsem zatím nahrála 4 videa. 

V tomto článku vám chci objasnit, jakým směrem se kanál (nesnáším to slovo) bude ubírat a taky se vás chci zeptat - Co by jste na něm nejradši viděli vy???

Vzhled mého kanálu je zatím opravdu jednoduchý, moc mi to upravování zatím neříká, je celkem složité nahrát tam ucházející obrázek, ale na tom časem zapracuji. K dnešnímu dni mám již 48 odběratelů, což beru jako obrovský úspěch. Má videa zatím byla přehrána 406x. Moc děkuji každému za shlédnutí / like / odběr a hlavně za názory k videím. ♥♥


Jak můžete ve výstřižku z obrazovky, který jsem vám sem vložila vidět, je tam 5 videí (ale jedno je tam 2x - to vysvětlím později.) 

 Videa, která chci natáčet:

** hlavně ve stylu "Get ready with me" to znamená trošku zrychlené video bez mluvení pouze s hudbou, k vidění bude to, jak se připravuji třeba na nějakou akci nebo jen tak na běžný den, budou v něm názvy produktů (jako titulky)

** Mluvené tutoriály - videa, kde se budu líčit, bude u toho mluvený komentář, který se bude týkat pouze daného tématu

** Kecací GRWM - videa, kde se budu líčit, ale budu mluvit ne jen o kosmetice, kterou zrovna používám, ale také o spoustě věcí ze života, novinkách, různých tématech

** Jak na... -třeba na "líčení" do školy, jak na upravené obočí, jak na dokonalý makeup, jak konturovat, jak na linky apod.

** TAGY a další vtipná videa, nechci mít celý svůj youtube jenom o líčení, i když to bude 90% videí, výzvu k Tagu budu příjmat i od vás, stačí napsat na fb nebo na ytb pod video :)

** Vlogy - tady tyto videa nebudou moc časté, ale ráda cestuji a jezdím na výlety, takže se občasně můžete těšit na moje zážitky s přítelem a našimi dvěma štěňátky - prostě naše dobrodružství :) 

** Oblíbená značka - mám spoustu oblíbených značek a spoustu oblíbených produktů, takže bych ráda točila videa například ke značkám Essence, E.L.F. atd., vždy bych řekla co mám nejradši, proč a taky co mi nesedělo apod. :) 

** Recenze nebo first impression (první dojem z produktu) - tyto videa taky nebudou moc časté podle mého názoru, ale občas je ráda natočím, když bude ten produkt stát za to nebo když budu chtít otestovat nějakou novinku a ukázat vám jak dlouho vydrží apod.

** Nákupy - skoro jsem na ně zapomněla - nákupní maniačka :) 

________

To by bylo co se týká videí asi vše, snad jsem na nic nezapomněla. Podle mě je to dost zajímavý obsah, takže doufám, že se vám bude líbit. Pokud máte ještě nějaké typy na vide,a která by jste u mě rádi viděli, stačí napsat do komentářů.
_________

Na co natáčím + kde videa stříhám:

Na tuto otázku se bude podle mě ptát nejvíc lidí a bude nejčastěji pokládanou otázkou snad navždy. Vždy u videí vidím tyto dotazy. 

Natáčím na kameru GoPro Hero 3, zatím nemám ke kameře dokoupené žádné světla ani podobně, "používám" pouze denní světlo. Nákup osvětlení mám v plánu. Nemám ani mikrofon, ale kamera má zvuk OK. 

Videa stříhám v programu Windows Movie Maker 2.6.
_________

Ještě než to tady dnes ukončím, tak vám chci napsat, proč je tam to jedno video 2x a proč jsou první 3 videa malé (nejsou přes celou tu obrazovku na youtube). ---> Měla jsem malý technický problém nebo nazývejme to spíš nezkušeností / neznalostí. Jelikož jsem začátečník jak v natáčení, tak ve stříhání videí (toto je věc, na kterou jsem nemohla přijít, přišlo mi to extrémně složité, hlava mi to nebrala, no nedá se), nevěděla jsem, že musím ukládat videa v rozlišení 16:9 a ne 4:3 což jsem měla nastaveno - 1. problém na světě. Poté přišel druhý problém - kvalita videa - video jsem natočila v super HD kvalitě, sestříhala ho a poté uložila, dala na ytb a video mělo kvalitu 480p. Myslela jsem, že mě odvezou, nevěděla jsem čím to je.... Nakonec jsem zjistila, že mi to dělá program a musela jsem si nainstalovat jakoby doplněk do programu (ó já ultra počítačový mistr :D) a ten doplněk mi zajistil, že videa můžu ukládat v HD kvalitě alespoň 720p (víc prý nemá cenu říkal přítel, leda by se na youtube někdo díval přes TV). Zvuk byl problém číslo 3 - na kameře jsem měla daný voděodolný obal, který zvuk samozřejmě nenahraje :) To jsem už vyřešila také :D Proto je tam jedno video kde jde vidět, že mluvím, ale není tam zvuk, ale jenom hudba. 

To bylo moje zdlouhavé otálení s uploadováním videí, s natáčením apod. Snažím se každým dnem zlepšovat, natáčím videa pravidelně a zkouším nové úhly a přiblížení apod. Snad se vám bude další a další video líbit víc a víc.

Díky moc za každou radu co ještě natáčet, co vylepšit a za vaše komentáře. Moc pro mě znamená co si o mé "práci" myslíte. Díky moc!!! ♥♥

Krásný den všem.
Nikča xx




2 komentáře:

  1. Niki, odebírám tě a tvé plány, jak je máš vymyšlené, se mi zdají super. :) Já natáčím od března a ještě to takhle promyšlené vůbec nemám. :) S tou technikou jsem na tom dost podobně, každé video zkouším jinak, jednou je velké, jedou orámované černě, někdy HD někdy ne. Taky jsem netušila, že to bude takový problém. :) Snad to každý rozumný člověk pochopí, že začátky nejsou tak jednoduché. Pro mě je hezké sledovat právě i to, jak se youtuberka postupem času zlepšuje. Spíš nechápu, když někdo má hned první video úplně dokonalé včetně intra a outra v dokonalém provedení :D Držím ti moc palce a těším se na tvá další videa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Rady:)))) Je to tak, začátky jsou myslím pro každého složité a pokud má někdo ultra boží video, tak podle mě hooodně dlouho natáčel jenom tak doma a potom až byl spokojený, tak to vydal ty videa, nebo nevím :))) Některé američanky atd. dokonce natáčí i ve studiu normálně videa s profesionály apod. :) Kdyby tady u nás bylo takové studio to by bylo super, ale bylo by to asi moc drahé...:D Moc díky za podporu, vážím si toho! Dej mi sem prosím do komentáře odkaz na tvůj youtube, chci se taky mrknout :)))))

      Vymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)