pondělí 17. srpna 2015

Makeup Revolution Flawless paletka recenze

 Zdravíčko, zatím poslední z recenzí na značku Makeup Revolution bude na paletku, která má název Flawless. Jedná se o velmi dobře zpracovanou paletu, která obsahuje 32 většinou neutrálních očních stínů, ale nalezneme zde i pár barev, které paletku příjemně oživily, jsou zde jak matné tak lesklé či metalické odstíny.

Tuto paletku jsem dostala k narozeninám, moc jsem si ji přála, takže mi udělala neskutečnou radost. Prvně jsem měla trochu obavy z pigmentace a výdrže stínů, ale podle sady tvářenek, kterou jsem měla už déle (od Vánoc) jsem si odvodila, že nemusí být špatná.

Paletka je bezvadně poskládaná a to tak, že podle každé řady 4 stínů, které jsou pod sebou vidíte naprosto jasný look, který můžete vytvořit bez velkého přemýšlení. Je to opravdu dobře zpracovaná paleta stínů. Samozřejmě nemusíte se toho držet, ale pro dny, kdy třeba nemáme nápady se to hodí. :-)

Cena paletky je 399,- Kč.



Můj první dojem z tohoto produktu byl: WOW, nejprve jsem samozřejmě sáhla do metalických odstínů a byla jsem udivená jejich pigmentací. Hned první den jsem se s paletkou musela nalíčit a od doby co ji mám jsem ji použila už asi 10x takže vím, co čekat, pohrála jsem si s více odstíny a looky, některé jsem ani nefotila.


Zde vidíte prvních 8 stínů, doufám, že je snadno pochopitelné pořadí. 

-- Vanilkový odstín (úplně 1. v paletce) se na ruce neukázal moc výrazně, ale je to až moc pokožková barva, vhodný pod obočí nebo na doladění looku, třeba když vytáhneme stíny moc pod obočí.
-- Světle hnědá studená - vhodná do ohybu oka, skvěle pigmentovaná
-- Světle hnědá teplá - má trošku teplejší podtón, je o kapku tmavší než předchozí odstín,vhodná do ohybu oka
-- Tmavá čokoládově hnědá - matná, jako celá první řada, vhodná na ztmavení líčení

2. řada -- Světlá champagne - vhodná na projasnění víčka, je to lesklý odstín
-- Lesklá světle růžová - taky vhodná na celé víčko
-- Lesklá světle béžová
-- Matná šedo hnědá - opět vhodná do ohybu oka



3. řada -- Lesklá šedo béžová - má jen lehký nádech do béžova
-- Světle růžová lesklá - trošku tmavší než předchozí růžová kolegyně
-- Světle hnědá s kapičkou růžové - lesklá
-- Vínová lesklá, není extra tmavá, taková akorát na podzimní denní líčení 

4. řada -- Extra metalická bílá s kapkou champagne - naprostý top z paletky!:D pigmentace je u tohoto odstínu neuvěřitelná
-- Metalická Hnědo béžová
-- Metalická Bronzová
-- Metalická tmavě hnědá studená 



5. řada - Metalická žlutá (zlatá) světlá
-Metalická teplá neutrální hnědá s kapkou zlaté
-Metalická bronzová
- vínová

6. řada - Taupe, lesklá (šedá s kapkou hnědé)
- zlatá lesklá
- hnědá lesklá s bronzovým nádechem
- Tmavě zelená se zlatým odleskem (pěknější v paletce než na swatchi)


7. řada - Lesklá hnědá
- Tmavší hnědá s odleskem do fialkova
- Středně lesklá
- Tmavě hnědá - matná

8. řada - Stříbrná s kapičkou hnědé - metalická, úžasná, dole je s ní líčení
- Tmavě modrá - námořnická, matná - trošku horší odstín co se pigmentace týče
- Černá se stříbrnými třpytkami, základ matný
- Matná černá



Kromě pár odstínů je podle mě paletka úžasná a doporučila bych ji každému, kdo se rád líčí a má rád neutrální barvy, ale občas sáhne po třeba té vínové, měděné apod. :) 

Zde máte dvě líčení s touto paletkou:   

Líčení 1. - Použila jsem odstín 1. z 8. řady na celé víčko, přidala hnědou do ohybu a černou do vnějšího koutku.



Líčení 2. - Použila jsem metalickou béžovou (champagne), oko dostínovala středně a tmavě hnědou z paletky.

Tuto krásku si můžete spolu s dalšími paletkami Makeup Revolution zakoupit na jejich oficiálních stránkách www.makeuprevolution.cz nebo v Rossmannu, či dalších stránkách, které prodávají tuto kosmetiku.

Doufám, že se vám recenze líbila a že mrknete ke mě na fb, kam dávám skoro každý den novinky, líčení apod.

Hezký den.

Nicky xoxo

4 komentáře:

  1. Paletka vypadá skvěle.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto paletku mám už od doby, kdy Makeup Revolution přišel do Rosmannu a jsem s ní moc spokojená :) jinak jsem nedávno objevila tvůj blog a moc se mi líbí tvé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jaké používáš štětce? :)
    S přírodními či umělými štětinami? Protože mě osobně přijde, že s štětci s přírodními štětinami nenaberou tolik stínu a přijde mi, že konkrétně u MUR stíny na oku nevyniknou, štětce je nepřenesou tak, aby byly ve stejné intenzitě jako na swatchi na ruce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, na aplikaci očních stínů na víčko používám nejčastěji Shader Brush od bestmakeup.cz - ten je z poníka, takže přírodní a nemám problém. Jindy zase používám štětce klasické do tvaru C od ELF, ale s nimi to jde trošičku hůře. Je to hlavně o tom vybrat na určitý stín správný štětec, to je jasné. Někdy samozřejmě používám i prsty, ale ten Shader Brush se mi zatím osvědčil nejlépe na všechny stíny.:)) Snad jsem ti pomohla.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)