neděle 2. června 2013

DM & L´oreal + spousta slevových kuponů pro majitelky DM karty

Ahoj holky,
jste majitelkami kartičky do DM? :) Já jo. Dnes jsem zjistila, že mi poslali opět nějaké slevové kupony na značku L´oreal. Pokud kartu máte a tyto kuponky jste dostali podělte se s námi, kterou slevu si nenecháte ujít. Pokud ji naopak nemáte, tak si ji zřiďte, je to zdarma a v tomto článku uvidíte o co přicházíte. :)

V dopise mi přišel tento letáček s novinkami a uvnitř byli dva vzorečky. Potom jsem dostala slevové kupony.






První vzoreček byl šampon na vlasy, určitě vyzkouším a takový vzorek vítám.


Ombré se mi líbí, ale vůbec mne neláká.


Dalším vzorkem byl BB cream, který jsem už měla a šel ke kamarádce. Tento vzoreček je v odstínu, který "sedne všem". :D Medium.. :D aneb "Není nad krásu přirozenosti..." :D







S tímto produktem nemám zkušenosti, ale možná bych vyzkoušela. 





Používáte někdo tyto laky na vlasy? Napište jak Vám vyhovují.


Pro řasenky zajdu, protože mě lákají už dlouho.






Pokud máte někdo zájem o některý kupon ráda Vám ho zašlu, krom laku na vlasy a řasenek. Kdyžtak napište do komentů.

4 komentáře:

  1. Ja som členka DM len krátko tak ešte ani poriadne neviem ako to chodí :) Tie kupóny ti prišli len tak do schránky? Alebo si si ich vymenila za nazbierané body?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, dojde ti to normálně do schránky, nemusela jsem to vyměňovat za žádné body. Možná tato akce bude na Slovensku později. :)

      Vymazat
  2. Já na kuponky čekám a čekám. Snad se dočkám. Pokud by mi právě tyhle nepřišly, byla bych dost naštvaná

    OdpovědětVymazat
  3. Jako, já chci taky kupony! Doufám, že přijdou! :-P
    a zvu tě na svou GA
    http://silvie-art.blogspot.cz/2013/06/tak-je-to-tady.html#more

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)