sobota 1. června 2013

MOTD 1.6.2013 Oranžová nálada

Zdravím :)
určitě jste si všimli nového vzhledu blogu, jak se Vám u mě teď líbí? :) 

Dnes tu pro Vás mám líčení, které jsem vytvořila pomocí paletky od Sleek Snapshot :) Použila jsem výraznou oranžovou a hnědou s červeno oranžovým podtónem. Vsadila jsem na hodně projasněné koutky očí a linky. 
Obočí mám zrovna dobarvené, takže jsem se s ním nepárala. Na obličeji mám makeup od Rimmelu a fixační pudr. :))) Toť vše.

Jak jste dnes vyrazili ven vy? :)





Jak by jste ohodnotili nový vzhled blogu? :)

Přeji krásný den. 
Nicky xx

1 komentář:

  1. skvělý look, já včera venku nebyla, bolelo mě v krku, tak se léčím, ať můžu jít zítra v klidu makat :(

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)