pondělí 3. června 2013

WISHLIST Zoeva brushes

 Netrpělivě čekám, jak malé dítě na bonbonek, na to, až www.zoeva.cz naskladní zboží a já si konečně budu moct objednat!! Snad nemají nějaké problémy se záplavami. Chci Vám, ale aspoň ukázat můj wishlist, který bude 100 % zrealizován objednávkou v brzké době. Snad budou všechny štětce.

Jako první skončí v košíku tato sada štětců Bamboo - 12 štětců za 650 Kč, veganská


 Nezbytná věc - čistič štětců - 200 ml za 234 Kč. Nikdy jsem žádný neměla a tento chci vyzkoušet. Je za přijatelnou cenu.



Jelikož sada neobsahuje štětec, který by mi mohl dobře sloužit k nanášení korektoru a nebo krémových stínů/báze v jednom přihodím i tento Concealer Buffer za 182 Kč. Je z nějaké nové řady štětců, která by asi měla být kvalitnější. Navíc má dvojí štětinky.



Milion procentně potřebuji zrovna takový štětec na linky. Vždy jsem měla jen zkosený a tento je podle mě naprostou nezbytností. Cena 135 Kč.



Sada sice jeden Blending brush obsahuje, ale těch není nikdy na škodu. Vyberu si jeden z dvou níže zobrazených. Víc bych chtěla ten s bílými štětinkami, ale uvidíme, který bude skladem. Cena za oba - 156 Kč/kus.




Máte s těmito štětci zkušenosti? Vlastníte některý z nich? :)

Přeji krásný den a opatrujte se.
Nicky xx

5 komentářů:

  1. Mám mini Bamboo set a pak 125 stippling brush a můžu jednoznačně doporučit! Štětinky nepadají, jsou neuvěřitelně jemné.

    OdpovědětVymazat
  2. na štětce Zoeva se taky chystám :) doufám, že potom bude nějaká recenze :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě to v plánu mám :) až dorazí tak je nafotím a po používání napíšu update jak jsem s nimi spokojená :)

      Vymazat
  3. Ja mám tu sadu iba na oči v ružovej taštičke a je skvelá(obsahuje aj štetce na linky, blendovaci a pod)....teraz ešte potrebujem pár štetcov na tvár:/

    OdpovědětVymazat
  4. Mužu se prosím zeptat, kde sadu bamboo objednat? Našla jsem ji jen na německém vebu a to za vyšší cenu

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)