středa 30. ledna 2013

Flormar U11


Laky na nehty zbožňuji a v poslední době jsem si moc oblíbila značku Flormar. 
Dnešní krasavec o kterém bude řeč je z řady Miracle Colours a má číslo U11. Jedná se o bronzový lak s malými třpytečkami. 

Lakuje se celkem dobře, kryje krásně v druhé vrstvě, v jedné bych si ho určitě nenechala. Pro sušení laku jsem použila Seche Vite Top Coat.

Výdrž laku je asi 5 dnů s malinkým ošoupáním špiček jak můžete vidět i na fotkách. 

Chtěla jsem nějaký nový lak a bronzový jsem doma ještě neměla. Zlatá je pro mně až moc, takže volba byla jasná. Snad se bude líbit, já jsem se do něj totiž zamilovala. ♥

Cena laku je 49,90 Kč (V drogerii Teta je na ně teď sleva).

Přestanu  už povídat a prohlédneme si fotky :



S bleskem:




Lak vypadá tak jako na fotce i ve skutečnosti. 

Jak se Vám můj nový miláček líbí? :) 

Přeji krásný den Všem
Nicky xx

2 komentáře:

  1. Tak ti nevím, přijde mi takový..slavnostní:-D Já laky Flormar kupuju v Douglasu ve zlatem jablku, jsem s nimi celkem spokojená..ale jo, čím déle se na něj dívám, tím se mi víc líbí:o))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)