čtvrtek 31. ledna 2013

Plesové líčení - romantic & rebel look

Jelikož je plesová sezóna v plném proudu rozhodla jsem se i já přispět do blogové sféry svým článkem a fotkami líčení určených k této slavnostní příležitosti. :) 

Většinou preferuji výrazné líčení na noc, ale vím, že někdo na to třeba nemá odvahu nebo se mu to nelíbí, tak jsem se rozhodla vytvořit líčení dvě - romantické, které uvidíte na fotkách jako první a také trochu rebelské, které se mi líbí trošičku víc. :)

Začnu teda tím méně výrazným, i když nepřehlédnutelným líčením. Použila jsem metalický stín v hnědozelené barvě a do vnějších koutků tmavší hnědý stín. Vy můžete použít podobnou barevnou kombinaci nebo naopak vytvořit své vlastní líčení např. k barvě šatů. Namalovala jsem si linky jak na víčko, tak do oka. Tohle líčení se nejlépe hodí k zeleným a hnědým očím. Obličej jsem pokryla vysoce krycím makeupem od Dermacolu a zafixovala transparentním pudrem. Na rty jsem zvolila pouze lesk.





U druhého líčení jsem zvolila jako podklad pod stíny černou Jumbo tužku od NYX a přes ni jsem aplikovala tmavě hnědý stín. Do vnějšího koutku oka jsem nanesla tmavě hnědo černý stín. Opět jsem nanesla linku na oko i do něj. Jo a hlavně nezapomeňte na řasenku jako já, když jsem se šla fotit a přišlo mi na tom líčení něco divného ... no řasenka chyběla :D trůůůůůůba! :D Na rty jsem použila výraznější ale jemnou růžovou rtěnku od Barry M. 




Dole v komentářích mi dejte vědět, jak se Vám moje plesové líčení líbí a zda jsem Vám alespoň trošku inspirovala. :) Jinak nebojte se tmavých barev na večer :) Přece jen je v sále umělé osvětlení a docela tma. :)

Přeji krásný čtvrtek.
Nicky xx

P.S.: Jak se Vám líbí nová úvodní fotka blogu?:)


3 komentáře:

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)