úterý 29. ledna 2013

NEW IN: Leden 2013

Dneska bych tu měla pro Vás jen krátký článek o nových produktech, které jsem si pořídila v lednu. Ráda bych tuto "rubriku" zavedla pravidelně, ale nevím, zda si každý měsíc koupím něco nového...??


 Jak už jsem psala v článku před pár dny, pořídila jsem si odličovací ubrousky od Douglasu XL v akci 2+1 zdarma za 140 Kč cca. :) 
Dále jsem si koupila nový lesk od Essence, Trasparentní pudr od NYC a paletku stínů od Avonu z řady Luxe.
Ještě jsem zapomněla vyfotit nový lak od Flormaru, ale mám ho na nehtu na další fotce. :D


Ubrousky ve velikosti XL obsahují 25 kusů. Cena jednoho balení je 69 Kč. Popravdě jsem si myslela, že jich tam bude víc, ale nevadí mi to. Samostatnou recenzi na ně Vám udělám později, protože si spolu zatím moc nerozumíme, tak snad časem se to buď zlepší nebo ne. :) Proto si na to chci vzít více času. :)


Zde ještě bližší fotka Transparentního pudru od NYC. Jak vidíte a jak jsem psala opravdu není bílý. :( To mě tak zklamalo. Nemůžu si na pleť dávat nic s růžovým podtónem. Světlo v drogerii opravdu moc klame, pak to člověk hodí do kabelky, doma rozbalí a zjistí že bude vypadat jako prasátko, protože jeho pudr je růžový. 

Ty čmouhy na mé ruce jsou swatche paletky od Avonu, ale nebuďte zvědavé, já Vám sem na ni článek napíšu i s líčením snad. :)))

Dále je ke mně na cestě makeup od Revlonu Colorstay uuuuuuuuuu těším se až mi dorazí♥ 

Zatím se mějte krásně kočky.
Nicky xx

3 komentáře:

  1. Já prosím otevřenou paletku stínů:O( Aha, tak už čtu dál:-D Tak to jsem zvědavá..

    OdpovědětVymazat
  2. ty odličovací ubrousky jsou super :)
    škoda, že sem prošvihla akci 2+1. Sna bude brzo další :)
    Moninka

    OdpovědětVymazat
  3. já ten pudr od nyc používám rok a nemám s ním problém:) na pleti vypadá transparentní, ale abych se ti úplně přiznala tak mi přijde od dermacolu fixační pudr lepší...cena je cena no

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)