sobota 22. prosince 2012

Winter Tag / Zimní Tag




Dneska jsem se rozhodla ještě pro jeden krátký článek pro Vás a to tento zimní tag, který jsem našla na blogu u Nicolette a moc se mi líbil, takže jsem se rozhodla udělat ho taky. :-) A vy v tom samozřejmě pokračujte, pokud Vás také zaujme.

Vrhneme se na to. 

1.) Nejoblíbenější balzám na rty:


Nikdy jsem si rty moc nemazala, ani nevím proč. Nějak mě to prostě nebralo, ale poslední dobou jsem s tím začala, asi kvůli příteli, protože pro něj to je nezbytnost, on by bez toho asi nemohl existovat. No a jak jsem si půjčovala různé balzámy, rozhodla jsem se, že si koupím konečně vlastní :D Můj oblíbený je z Avonu s příchutí a vůní lízátka - dokonce se tak i jmenuje - Lollipop :) Ten je teda přímo k sežrání :D Mám z Avonu ještě další, nějaký Vánoční a ten voní tak obyčejně a je super. Když jsem měla rýmu a totálně odřený nos a rty od kapesníku zavděčil se mi balzám na rty s peprmintem a tea tree z nějakého boxíku (už nevím který to byl). Super je taky balzám od Saloosu s vůní růže.

2.) Nejoblíbenější doplněk:


Mm... boty? :D Já jsem na ně prostě rozmazlená! Miluju je strašně moc! Tuto zimu nosím šedé válenky pod koleno od značky Coqui a nebo béžové boty na klínku z CCC (ale to jen když není sníh a náledí, protože bych si asi rozbila eeeeeehm pusu :D ) k tomu klasicky černý kabát a rukavice - ty nemusí být nějaký extra výstřelek módy, stačí mi i ty od Vietnamců za 10Kč :D 

3.) Nejoblíbenější svíčka:


Zrovna jsem sfoukla vanilkovou svíčku ve skle z Ikea - stojí asi 29 Kč a voní absolutně fenomenálně. Navodí svou vůní Vánoční atmosféru. Hoří hrozně dlouho a vůně se line po celém bytě. Druhou oblíbenou je Yankee Candle a ta voní jako cedrové dřevo. Úžas! 

4.) Nejoblíbenější film:


Ráda se dívám na Americké Vánoční komedie, ale asi si zrovna na žádný název nevzpomenu. Docela mám ráda i Kevina - Sám doma. Jednou za rok se na to dívat dá. Dál se ráda podívám na Popelku, ale radši mám Mrazíka (ten bývá na Silvestra).

5.) Nejoblíbenější sladkost:


Mmmmm.... asi čokoládové trubičky plněné krémem. Ty si dám vždycky, babička je totiž umí skvěle. Jinak tomu moc neholduju. Letos jsem příteli dělala Rafaelo tak uvidíme jaké bude, kdyžtak Vám sem hodím recept, kdyby byl zájem, je úplně jednoduchý :D 


Tak tohle je můj Zimní tag, já doufám, že v něm budete pokračovat a že mi na ten svůj sem hodíte do komentářů odkaz. Ráda si počtu kdo má co rád. ;-))


Zatím Vám přeji krásnou předvánoční sobotu a neděli.


Pá Nicky xx

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)