neděle 23. prosince 2012

Flormar U31



Dneska tu mám pro Vás nafocený jeden moc krásný lak na nehty. Jedná se o Tureckou značku Flormar. Lak by měl být dlouhotrvající a je z řady Miracle Colors. Tento lak jsem dostala předčasně k Vánocům od mé kolegyně Lidušky a moc jí tímto děkuji, protože je fantastický!♥

Lakuje se dobře, kryje výborně ve dvou vrstvách a schne do lesku. Já jsem ale ze zvyku použila i Seche Vite Top Coat.

Zádrhel nastal v okamžiku focení...Je nevyfotitelný! :X Opravdu... Na fotkách vypadá lak modře, ale doopravdy je hodně tmavě fialový až lilkový s růžovými třpitečkami. Poslední fotka vypadá asi nejvěrohodněji, ale stejně to není ono. Zajděte si ho koupit a uvidíte sami. :D

Jsem z něj moc nadšená, je to opravdu moc krásný tmavý lak.






Všechny fotky jsou foceny na denním světle.

Moc se na Vás těším u dalšího příspěvku.

Nicky xx




1 komentář:

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)