sobota 22. prosince 2012

Fialové sváteční líčení inspirované Michelle Phan

Ráda sleduji tutoriály různých vlogerek na youtube. Když se dívám na videa často si říkám, proč to taky nezkusíš? No..a tak jsem to zkusila. :D

Po shlédnutí toho videa od Michelle Phan jsem se do toho v koupelně pustila.



Líčení podle mně - postup: 

1.) Na oči jsem nanesla podkladovou bázi od NYX, aby mi stíny vydrželi.
2.) Plochým štětcem jsem nanesla stín Martini z paletky od Sleek na 2/3 víčka a do vnitřního koutku oka.
3.) Odstínem Purple Haze ze stejné paletky a stínovacím štětcem jsem vytvořila lehké kouřové líčení. Stín jsem nanesla do ohybu a do vnějšího koutku oka. Vše jsem pořádně "rozblendila".
4.) Na stejný štětec jsem nanesla odstín Lotus Flower (opět stejná paleta) a dala jsem ho přes Purple Haze, abych docílila jemnějšího vzhledu. Stín jsem stáhla také pod oko a to asi do 1/3.
5.) Na spodní linku jsem nanesla bílou tužku od NYX v odstínu Milk.
6.) Namalovala jsem černou tekutou linku od ELF v odstínu Black.
7.) Řasy jsem oblékla řasenkou od Essence.
8.) Málem bych zapoměla - pod obočí jsem nanesla odstín Sand Walker
9.) Klasicky jsem si namalovala makeup od Rimmel, zamaskovala nedokonalosti korektorem od Dermacol a přepudrovala si obličej pudrem od ELF. 
10.) Na tváře jsem použila bronzer od ELF a tvářenku v odstínu Twickled Pink.
11.) Rty jsem natřela rtěnkou od ELF v odstínu Classy a přes ni dala lesk.






Jak se Vám můj výtvor líbí??? 



Přeji hezký den.

Nicky xx

3 komentáře:

  1. Moc pškné líčení, příště bych ho ale dovedla k dokonalosti i upraveným obočím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To obočí, já vím... zrovna jsem šla na trhání a barvení do salonu, takže jsem si ho sama netrhala... vždycky si ho vytrhám špatně.... :(

      Vymazat
  2. Líčenie očí sa ti vážne podarilo :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)