pondělí 2. listopadu 2015

VIDEO: DENNÍ LÍČENÍ S PALETKOU THE NUDES - MAYBELLINE

Ahoj, konečně se mi "jakš takš" zprovoznil notebook, takže můžu zase natáčet videa. :) Celkem mi to chybělo, abych pravdu řekla. Baví mě kecat před kamerou a poté sledovat vaše reakce. :) 

Dnes se můžete na mém youtube podívat na video s tutoriálem na klasické rychlé denní líčení s použitím paletky The Nudes od Maybelline. Určitě spousta z vás tuto paletku má, proto jsem zvolila právě ji. Natočila jsem taky oblíbence, byl by zájem o takové video?

Prohlédnout si ho můžete zde:


Použité produkty:
  • Sephora Colorfull Shadow & Liner - Secret Budoir
  • Maybelline the Nudes palette
  • Maybelline Fit Me foundation 125 + L´Oreal True Match 1N
  • Catrice Liquid Camuflage 010 Porcelain
  • Maybelline Fit Me powder 120
  • Dermacol Devilash řasenka Black
  • Makeup Revolution London Ultra Contour palette
  • Sephora Colorful Blush 01 Shame on you!
  • Flormar tužka na rty 229

Štětce:
  • Hakuro H74
  • Bdellium Tools 785
  • Bestmakeup.cz Shader Brush
  • ELF Complexion Brush
  • Angle top brush - Ebay
  • ELF Mineral Powder Brush
  • Hakuro H21

Doufám, že se vám video líbilo a že budete odebírat můj youtube pro spoustu dalších videí. :)) Ráda bych tam dávala další (i složitější tutoriály na líčení).

Jaký je vás denní makeup? Líčíte se vůbec do práce / školy atd. ??

Krásný den.
Nikča ♥♥

1 komentář:

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)