pondělí 2. listopadu 2015

RECENZE: MAYBELLINE THE NUDES PALETTE


Ahoj takhle v pondělí dopoledne. :)) 

Dneska jsem si pro vás připravila recenzi na paletku, která se prodává v našich drogériích. Palety stínů (větší) tam skoro nenajdete - kromě nových Essence, L´Oreal a Makeup Revolution je nemá myslím žádná značka. 

Maybelline je u mne oblíbená značka díky řasenkám, které mám moc ráda - hlavně Volume Rocket a The Falsies. Nedávno jsem zkoušela taky nový makeup Fit Me spolu s pudrem a nemůžu si stěžovat. Miluji také už bohužel neprodejné Wispers. 

Stíny jsem vyhrála spolu s další kosmetikou Maybelline v soutěži s DM drogérií. Samozřejmě jsem musela ihned vyzkoušet, protože jsem po ní pokukovala dlouho a chtěla jsem vědět jestli za ty skoro 300,- Kč stojí, nechtělo se mi ale dávat "tolik peněz" za drogérkovou paletku.

První dojem nebyl moc dobrý. Pigmentace byla super (a stále je fajn/uvidíte sami), ale výdrž na oku byla velmi špatná. Možná víte, že pod stíny nepoužívám bázi, neměla jsem potřebu, značky jako Sleek a MR mi drží i bez ní. U této palety to je však jinak. Bez báze mi na oku vydržely sotva pár hodin (max 3) a to byly slité do vrásky na oku + intenzita stínů se velmi zhoršila, byly vybledlé asi o 50%. Popravdě jsem byla velmi zklamaná, hodně lidí si tu paletku totiž chválilo. 
--> Nedalo mi to a vyzkoušela jsem ji znovu, tentokrát jsem jako "bázi" použila Jumbo tužku od Sephory v nude odstínu, dala ji na celé víčko až k obočí, rozmazala prstem a na ni aplikovala stíny. Výsledek byl o 100% lepší, dokonce stíny i lépe na oku vynikly. Vydržely mi krásně na víčku skoro celý den a k večeru při odličování nebyly slité do vrásky ani nebyly vybledlé (jen lehce). Takže určitě POUŽÍVAT S BÁZÍ.

S obsahem paletky se někdo opravdu vyřádil a udělal to moc dobře! Obsahuje 6 matných a 6 lesklých stínů. Osobně jsem velmi šťastná za tolik matných neutrálních odstínů. Díky tomu se dá používat opravdu na každý den a je univerzální, dá se používat i jako rozjasňovač (bílý lesklý stín) + vyplníte s ní i obočí, když je potřeba, uděláte linku, smoky eyes, neutrální líčení, atd atd.


Pokud se vám nechce přemýšlet jak se namalovat na druhé straně jsou ukázky líčení. :)


 První řada:

  • lesklý champagne stín - pěkně pigmentovaný, vhodný pod obočí i jako rozjasňovač
  • saténová světle hnedá s šedým podtónem - s lehoučkým leskem, super na celé víčko nebo i do ohybu oka
  • matná krémová - pod obočí nebo na víčko, na rozmazávání stínů pokud je dáte příliš vysoko, díky Maybelline, to tam nemohlo chybět :)
  • lesklá hnědá se zlatým odleskem- pěkná na celé víčko, dole je s ní líčení
  • matná světle hnědá - stejná jako 2. barva, ale matná
  • matná tmavší hnědá, hoodně do šeda

Druhá řada:
  • lesklá hnědá se stříbrno zlatým odleskem - pěkná na celé víčko pro tmavší look
  • matná neutrálnější hnědá - super na ztmavení líčení apod.
  • zlatá lesklá 
  • lesklá tmavě hnědá 
  • lesklá béžová - také vhodná jako rozjasňovač
  • matná černá


Důležité je mít na paměti, že je to prašnější paletka a podle toho se s ní líčit a pracovat s ní. 
Osobně jsem s ní vytvořila několik looků, ale tenhle byl první :



Celkové shrnutí:

- Správnou bází, technikou a štětci dosáhnete super výsledku. 
- Je to paletka použitelná jako každá jiná, je v cenové relaci Sleek, Makeup Revolution atd, ale výdrž je bez podkladu o dost horší (spíš nulová).
- Oceňuji, že je krásně pigmentovaná, obsahuje spoustu matných stínů a je bezvadně poskládaná. 
- Dostupnost v drogérii.

Když ji mám oznámkovat jako ve škole dala bych 2-.

Máte doma tuto paletku? Jste spokojené s její výdrží ? Používáte bázi (a jakou) ? Napište do komentářů.

Krásné pondělí všem.

7 komentářů:

  1. Paletka je pěkná, původně jsem ji chtěla, ale pak mě to odradilo. Líčení je nádherné. Já bych k němu zvolila výraznější rtěnku třeba burgundy a pod stromeček je to krásné líčení :-)

    New post: Červená nemusí být jen na rtech

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá moc hezky, já právě nějaké paletky sháním.. Tak asi se na ní mrknu a třeba si jí vezmu :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  3. Nad touhle paletkou jsem přemýšlela, protože je to první velká paletka v drogérii a zajímalo mě, jaká bude, ale nakonec jsem od toho upustila, protože neutrálních stínů mám doma dost. Ale musím říct, že máš tu recenzi fakt super. A vím, že to není úplně k tématu, ale zamilovala jsem se do tvých řas :)

    OdpovědětVymazat
  4. tyhle paletky jsou podle mě úžasný a maj fakt boží odstíny :)!
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som si ju kúpila skoro hneď ako prišla do drogérie a mám ju veľmi rada. Ja by som brala väčšiu pigmentáciu ,ale je to pre mňa taká univerzálna paletka, nalíčim si s ňou oči, prvý tieň sa dá použiť ako rozjasňovač, tmavohnedý matný je dobrý aj na kontúrovanie aj na obočie :) takže mňa si získala :)
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  6. tuto paletku nemám, nějak mě neláká ta pigmentace. a bázi musím používat vždy, prostě mi jinak nic nevydrží, používám bázi od Too faced, zoeva nebo NARS. Jsou drazší, ale vydrží mi, ty levnější mi moc nevyrží

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka vypada dobre. :) i pigmentace je celkem fajn.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)