sobota 26. dubna 2014

GREEN & BROWN SMOKY EYES / MUA PRODUCTS


Ách... zelenou prostě miluju, už Vás to možná začíná nudit, ale mě to snad nikdy neomrzí. V líčení je tolik možností a přitom je vše skoro stejné. Svou paletku MUA Undressed a mono stín moc miluji. Používám je skoro každý den - tedy hlavně paletku. 

Dnes jsem se snažila zkombinovat moje dva oblíbence do jednoho líčení. Bylo opět velmi jednoduché, což mám ráda a zároveň vypadá i lehce slavnostně a nositelně i na významnější události. Co říkáte? ... Přidala jsem výraznější růžovou rtěnku. Kdybych vlastnila Lip Laquer od MUA 100% bych použila raději ten. Snad mi brzo do sbírky alespoň jeden přibude.



Na této fotce se mi dokonale podařilo zachytit jaké má stín krásně zlaté odlesky. Odpusťte kvalitu a kochejte se krásným leskem.


 Na oči jsem použila:

* Báze pod oční stíny Dermacol
* Paletka MUA Undressed - světle hnědý matný stín do ohybu oka, tmavě hnědý stín do vnějšího koutku
* MUA Pearl mono eyeshadow odstín 29
* ELF tekuté linky ze základní řady odstín Black
* Řasenka Gabriella Salvete XXVolume

Na rty jsem použila:
* Avon Colortrend lipstick odstín Huggable




 Než se s Vámi rozloučím ráda bych Vám ještě ukázala mini wishlist produktů MUA. Opravdu velmi toužím po jejich Lip Laqueru, odstín je mi jedno, ale brala bych asi nějaký růžový. Musím se mrknout na stránky a určitě brzo nějaký koupím.



Moje srdce momentálně kromě paletky Sleek Oh So Special touží strašně moc i po paletce MUA Undressed Me Too. Odstíny jsou naprosto překrásné a určitě bych s nimi vytvořila mnoho líčení. Už se moc těším a jsem zvědavá jestli udělají i kopii paletky Naked 3. Popravdě netoužím po originálních Naked, protože mě MUA naprosto stačí. :-)


To by bylo tedy už dneska ode mě vše. Jen rychlé líčení s miniwishlistem. Doufám, že se Vám líčení líbí!! Napište mi do komentářů jestli používáte značku MUA a jestli jste s jejich paletkami spokojené??

Přeji krásný den Všem.


8 komentářů:

  1. Tvé líčení je vždycky moc povedené a vždycky Ti to na fotkách moc sluší :-) Jak jsi zmínila tu MUA - no mám od nich nějaké výrobky, ale co se týče paletek Undressed a Undressed me too, tak já jsem jednoznačně věrná Naked :-) Ale ty jejich laky na rty vypadají skvěle!

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle líčení se mi na tohle strašně líbí! dělá ti hrozně pěkné oči!
    Po téhle paletce se už taky delší dobu koukám, ale zatím na ni ještě nepřišla řada, snad se to brzy změní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Závidím ti tvou krásnou pleť a velmi pěkně a precizně namalované oči!
    Krása ♥

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  4. za mě MUA opravdu ne, barvičky hezké, ale alergická reakce jako na většinu levnější kosmetiky. Ale Sleek a UD zbožňuju :) a tvé líčení opět na jedničku...

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné :) taky mám paletku od MUA.. a nedám an ní dopustit :)
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky, super liceni!
    Od Mua nic teda nemam, ale ty jakoze lesky vypadaji suprove, to neee, to jsem nemela videt:)))

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, moc se mi líbí tvé líčení. Pokud hledáš napodobeninu Naked 3, zkus kopii Iconic 3 od Makeup Revolution - http://www.makeuprevolutionstore.com/index.php/redemption-palette-iconic-3.html . Ještě jsem tam nezkoušela nakupovat, ale hodně o ní uvažuju. Žádná známá česká blogerka o této kosmetice ještě nenapsala, ani se nezmínila, což je velká škoda...

    www.i-love-bijou.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)