středa 22. ledna 2014

RIFLESSI LIP CREAM GABRIELLA SALVETE


Nepamatuji si, že bych někde viděla recenzi na tento produkt. Snad nikdy. V drogérii Teta někdy před asi půl rokem probíhala akce na produkty GS, kup rtěnku a zdarma dostaneš Riflessi cream. Protože jsem zvědavá samozřejmě jsem toho využila. K dostání je pouze ve čtyřech odstínech, které se mi moc popravdě nelíbily, tak jsem si vybrala růžovou. Určitě nejsou špatné, ale žádný podobný odstín jsem prostě nehledala


Produkt samostatně koupíte za 99 Kč. 


Výrobce produkt popisuje jako "krém na rty". To mohu potvrdit, je krásně krémový, neobsahuje žádné třpytky ani nic podobného, je hladký, hustější, vysoce lesklý, vysoce pigmentovaný.

Jak jsem již psala vybrala jsem si odstín 04, což je krásná tmavě růžová. V tubičce barva trošku klame, je daleko výraznější a lesklejší na rtech jak uvidíte dole. 


Produkt má klasický aplikátor jako lesk na rty, kterým se mi pracuje dobře. Nabírá dostatečné množství produktu, takže na jedno "namočení" přejedu celé rty. Někdy, abych dosáhla větší dokonalosti namáčím i 2x aby byla barva opravdu všude.


Fotka mích rtů před aplikací:


Fotky rtů po aplikaci:



Jak můžete vidět jedná o opravdu slušně pigmentovaný produkt. Jako problém vidím to, že ze rtů jakoby sjíždí do okrajů. To se dá vyřešit použitím tužky na rty. Krásně se leskne a nelepí,ale je znát, že je na rtech. Nezasychá, působí na mě jako když mám na lesk.

Výdrž produktu je zhruba 2-3 hodiny. Poté se začne ze rtů vytrácet a hodně rozpíjet do okrajů (tužka na rty je fakt nutnost). Obtiskává se opravdu hoooodně, takže na to pozor. Doporučuji nosit, když máte zrovna culík, já udělala chybu a měla jsem při jeho nošení rozpuštěné vlasy a barvu po obličeji...:-D 

Moc se mi líbí, že působí luxusním dojmem. Jako nějaký drahý lesk na rty. Odstín jsem si podle mě vybrala také dokonale - hodí se ke mě. Bude naprosto ideální na jaro a na letní večírky. V zimě s ním ovšem neopovrhuji, právě naopak, měla jsem ho při nakupování Vánočních dárků a obstál i v hnusném počasí výborně.

Máte s tímto produktem nějaké zkušenosti? Slyšely jste o něm vůbec někdy? Všimly jste si ho v drogerii?? :-) 

Přeji krásný den.


5 komentářů:

  1. To už jsou v nabídce takovou dobu a já je ještě nikde nezahlédla, vidíš to :) ne, že bych potřebovala další věci na rty :D ale líbí se mi..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si jich také dřív nevšímala, ale zaujalo mě, že byl v akci zdarma k té rtěnce, tak jsem ho vyzkoušela :-)

      Vymazat
  2. Tak přesně na tenhle krém na rty jsem už potřebovala recenzi, protože mě už delší dobu láká. Tvůj odstín vypadá perfektně, takže v brzké době bude můj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem moc ráda, že ji někdo ocení :-) je fakt super!! pak napiš jak jsi s ním spokojená :-)

      Vymazat
  3. Já jsem si jich všimla, ale nějak mne nezaujaly, ale ten odstín co máš ty vypadá na rtech moc hezky.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)