středa 27. listopadu 2013

SWAP s www.ilovemakeup.cz ♥


Na tuto událost jsem se tak moc těšila! ILoveMakeUp je moje nejoblíbenější blogerka v ČR a proto jsem neváhala a využila této příležitosti. Pokud sledujete její FB stránky určitě víte, že byly v Praze na nákupech spolu s Cosmeticsandthings. Což jaksi představovalo značnou výhodu velkoměsta a obchodů v něm. Co jsem poslala já ILMU se můžete podívat ZDE. Zaměřovala jsem se hlavně na kvalitu více než na kvantitu (tím nechci nikoho urazit ani nic podobného, ano? ). Osobně jsem jí poslala svoje nejoblíbenější produkty a věci o kterých jsem si myslela, že jí sednou. Jak je na tom se svým názorem ona si přečtěte v odkazu na její blog. :-)

Tajemná taštička skrývala velká překvapení a radosti, které mi opravdu zkrásněly den!





Sprcháč Balea z nějaké limitované kolekce, asi novinka v DM, nevím, dlouho jsem tam nebyla. Vůně mi je příjemná, uvidíme jak bude příjemná při sprchování. Toto určitě neurazí a potěší!!




Neměla jsem ani páru o tom, že Balea prodává "koule do koupele". Ty jsem si vždy představovala jen u LUSH. Milé překvapení. Voní jahůdkově, než budu umývat koupelnu vyzkouším. :) Popisek použití zní jako nějaké temné zaříkávadlo, podle toho co se s ní smí a nesmí dělat....:D





Tajně jsem si přála něco od NYX, když zrovna otevřely novou prodejnu v Praze. Tato kouzelná rtěnka v odstínu Harmonica se mi moc líbí. Lehká růžová barbie pink s odleskem. Vyzkouším a uvidím, ale jsem mooooooc překvapená! BTW. Může mi někdo vysvětlit proč Douglas hyzdí obaly těmi nálepkami? 




Krémová tvářenka od Essence. Vyzkoušela jsem zatím jen jednu, tato je z limitky Girls on tour a vypadá božsky! Určitě se bude skvěle nanášet Stipple Brushem. Krásná růžovka na jaro jak dělaná. Naštvalo mě, že sem si do ní hned udělala díru nehtem :X



 Tužky Maybelline Colorama jsem nikdy nezkoušela a vidím, že tady se někdo dívá poctivě na blog a ví, že zelená je moje barva... :D Vyzkouším 100% vše, to je jasné! Tužka na obočí od Catrice po které jsem toužila jak blázen!? No jako překvapená jsem maximálně.




A v neposlední řadě nádherná neutrální paletka od Catrice a mono stín v dokonalém odstínu. Moc děkuji za příležitost vyzkoušet Catrice, protože u nás vůbec tato značka nikde není, to víme obě.



Moc ti děkuji za krásné dárečky a za možnost vyzkoušet tyto produkty. Jsi moc hodná a milá a byla radost s tebou tohle podniknout. Ještě jednou a milionkrát DĚKUJU!!

Jak se Vám tato předčasná zásilka od Ježíška líbí?? 

Určitě nezapomeňte mrknout na blog www.ilovemakeup.cz !!

Přeji krásný den.
Nicky xx

4 komentáře:

  1. Za co jsem si vysloužila být tvoje nejoblíbenější blogerka nevím, teda tuším, snad díky líčení a tak.. ale je to zvláštní číst, díky:))
    Ty nálepky na nyx rtěnkách mě taky štvou, ale měla by být taková ta gumová, ne papírová, takže jde dobře sloupnout..
    Jsem zvědavá, jaké líčení vytvoříš s tou paletkou Catrice:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak koule do koupele ještě neznám, ale vždycky jsem si přála nějakou vyzkoušet, takže se po téhle rozhodně podívám:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné věci!! Hlavně NYX, Catrice a roztomilé jsou i věci do koupele :-). Swap-y mne baví moc!

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm.... Tak jediné, co za něco stojí je ta tužka na obočí od Catrice.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)