čtvrtek 28. listopadu 2013

DERMACOL MINERAL POWER LAK NA NEHTY č.12


Před nějakou dobou mi PR Dermacolu poslalo tento lak spolu s dalšími produkty k vyzkoušení. Na recenzi laku se mi moc nechtělo, protože abych pravdu řekla není to zrovna můj odstín. Sama bych si ho v drogérii 100% nevybrala a ani bych se po něm nedívala. Abych mohla být objektivní před časem jsem si ho nalakovala a zas tak zklamaná jsem nebyla. 

Pokud se nebudu zaměřovat na barvu laku, ale na lak samotný - jedná se o velmi povedený kousek!! Lak má 11 ml, velmi příjemně se lakuje, má dlouhý štěteček a hezky rovně zastřižené štětinky, kryje krásně ve dvou vrstvách, odlakovává se bezvadně na to, že v něm jsou třpytky. Nijak se mi v průběhu na nehtech neolupoval ani neodíral. Vydržel mi na nich s přehledem týden s tím, že ke konci týdne, začínala jeho výdrž slábnout. Aby bylo jasno pracuji rukama a dělám každodenně domácí práce, takže každému laku dávám zabrat i když možná ani nechci. Tento to vydržel na 1.

Výrobce uvádí, že tento lak obsahuje omega 3 a 6 mastné kyseliny, je obohacen o výtažek s perel a minerálními solemi. Hodí se na nehty rukou, nohou, dokonce i umělé nehty. Tento lak se prodává v 9 odstínech, některé z nich jsou opravdu nádherné! Cena laku je 129 Kč za 11 ml. 



Já jsem obdržela odstín č.12, což je červená barva plná červeno oranžovo zlatých třpytek. Lak vynikne ve stínu i na sluníčku. Foto bez top coatu.



Laky koupíte v každé drogérii prodávající Dermacol jako je DM a Rossmann nebo na www.dermacol.cz - odkaz na laky ZDE.

Vlastníte některý z minerálních laků od Dermacolu??? Jaký je Váš názor na tento produkt?

Přeji krásný den.
Nicky xx

2 komentáře:

  1. Já mám čistě červený,ale jak na laky nejsem náročná, jsem hroznšě šikovná a lak mi vydrží max den, tak tenhle mi přijde hroznej. Už během pár minut se oloupe.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se tenhle odstín moc líbí!:)
    A výdrž vypadá opravdu skvělá ,ten by snad se mnou vydržel i týden praxe :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)