pondělí 30. září 2013

Srovnání 4 blending štětců + fotky + kde jsem je koupila Bdellium Tools Zoeva

Zdravíčko, myslela jsem, že tohle téma by Vás mohlo hodně zajímat. Hlavně ty z Vás, které používají k líčení štětce. Dnes bych se ráda s Vámi  podívala na 4 štětce, které jsou na rozmazávání přechodů (blending - jak chcete). Dají se použít na nanášení stínů do ohybu, na celé víčko, každý si je používá podle svého. 

I když se podle názvu štětců zdá, že budou mít všechny stejný tvar a použití vždy tomu tak není. Já osobně jsem si dřív myslela, že je jedno jak tento štětec bude vypadat a že všechny vykonají stejnou práci. Ovšem byla jsem vyvedena z omylu po nákupu těchto krasavců.

Mám pro Vás dneska na ukázku 2 značky štětců - Bdellium Tools a Zoevu. U každého štětce Vám napíši jeho přesný název, materiál štětin, jak se mi se štětcem pracuje, na co ho nejraději používám a jak se mi čistí, jeho cenu a kde ho koupíte. Poté dva podobné štětce porovnám, aby jste měli představu o tom, jak vypadají.


Jako první adept se hlásí Tapered blending č. 785 od Bdellium Tools. 
- jeho štětiny jsou syntetické, veganské, dlouhé, středně husté, jemné, pouze obarveny na růžovo - to se mi moc líbí
- tento štětec má dlouhou růžovou bambusovou rukojeť
- s tímto štětcem se mi nejlépe nanáší hnědý stín do ohybu víčka, ráda s ním zvýrazňuji ohyb oka, dá se s ním dobře rozmazávat stín, ale pro mě majitelku malých víček není zrovna nejlepší na  tuto práci
- štětec se dá velmi lehce očistit a štětinky zůstanou opět růžové, ale přijde mi, že trochu tvrdnou...to musím vychytat (promiňte, že je nahnědlý ale používala jsem ho)
- cena tohoto štětce je 209 Kč a koupíte ho ZDE (mojesminky.cz - Tapered Blending Brush)
- doporučila bych ho těm z Vás, které hledají středně hustý velký blending štětec pro pokročilejší 


 Dále tu mám Crease štětec od Zoevy z Bamboo sady.
- jeho štětiny jsou syntetické z taklonového vlákna, velmi husté, středně dlouhé, střižené do kulata
- tento štětec má kratší bambusovou rukojeť
- je dobrý pro holky s menšími víčky, které potřebují zjemnit přechody - přesně na to je výborný, hlavně díky jeho velikosti. Velmi dobře se mi s ním nanáší tmavý stín do vnějšího koutku oka, krásně se s tímto štětcem zapracovává barva na víčku
- štětec se čistí dobře, ale pokud používám opravdu tmavé barvy musím na něj použít šampon, poté velmi důkladně vypláchnout 
- tento štětec se dá koupit pouze v sadě za 780 Kč ZDE (zoeva.cz Bamboo sada štětců)
- doporučila bych ho každému, i začátečníkům


Samozřejmě Vás nemohu ošidit o srovnání těchto dvou štětců. Jak vidíte Bdellium Tools je daleko víc "volnější" a vzdušnější, zatím co Zoeva je o poznání hustější, pevnější a má více štětin. Oba štětce miluji a nevyměnila bych je za nic na světě. Doporučuji OBA!


 Třetím a mým novým miláčkem je Blending štětec Bdellium Tools č. 776.
- štětinky jsou z přírodního vlasu, mají antibakteriální úpravu, jsou cruelty free - netestované na zvířatech, jsou středně dlouhé, jemné, velmi husté
- tento štětec má dlouhou dřevěnou rukojeť nalakovanou na žluto, je to ručně sestavovaný štětec
- je naprosto jemný a dokonale nabírá a zapracovává barvu na víčko, práce s ním je jako pohádka, dokonale rozmazává přechody, dá se použít také na nanášení stínu na celé víčko. Je to nejlepší a nejpoužitelnější štětec jaký vlastním.
- na to, že jsou štětinky béžové se čistí dobře (doporučeno mýt šamponem)
- je to dvojčátko slavného štětce od MAC č. 217 
- kupovala jsem ho za 219 Kč ZDE (mojesminky.cz BT Studio Line Blending)
- podle mě naprostý základ pro každou holku / ženu, která se líčí, doporučuji všem


Posledním miláčkem je tento Soft Definer Vegan od Zoevy. (Mám ho 2x)
- štětiny jsou syntetické z taklonu, je to veganský štětec (to jsou všechny, že? :D), je velmi jemný, velmi hustý, štětiny jsou středně dlouhé, hodí se na nanášení krémových produktů
- tento štětec má dlouho dřevěnou černě lakovanou rukojeť
- je opravdu krásně jemný, dají se s ním rozmazat i krémové stíny, dají se s ním i nanést, používám ho i na pudrové, bezvadně rozmazává přechody, dá se s ním nanést stín i na celé víčko, protože je plochý, je multifunkční
- čistí se mi výborně, po dlouhé době používání neztratil svou jemnou a nevypadl mu ani jeden chlup (ale to žádnému z mých štětců o kterých dnes mluvím)
- kupovala jsem ho za 156 Kč ZDE (zoeva.cz Soft Definer Vegan) - je i v provedení s bílými štětinami
- tento štětec je opravdový základ, protože se s ním lehce pracuje, dá se použít multifunkčně, podle mě výborný na naučení rozmazávání stínů ( i krémových), doporučuji všem.


 
Další srovnání, hlavně u těchto dvou je to pro mě důležité, protože jsem si myslela, že Zoeva je úplně jiná, ale v podstatě jsou stejné. Zoeva je víc placatější a rozpláclejší. To je jediný rozdíl. Doporučuji oba dva, protože jsou oba báječné. Trošku víc ale miluji Bdellium Tools.

Jak se Vám tento článek líbil? Pomohl Vám trošku zorientovat se nebo opravdu poznat rozdíl mezi štětci?? 

*Chci Vám jen napsat, že všechny štětce, jsem si koupila za vlastní peníze a toto porovnání jsem udělala ze své vlastní iniciativy, abych Vám pomohla a ukázala různé štětce.

Napište mi do komentářů, který štětec se Vám nejvíc líbí, který třeba vlastníte a je to Váš "svatý grál" mezi štětci, napište také Vaši zkušenost, aby se i ostatní inspirovali. Díky.

Pa Nicky xx

3 komentáře:

  1. Ten Zoeva crease♥ Ten vypadá perfektně!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ja diky tobe taky pokukuju po Zoeve, Bdellium se mi nelibi vzhledove

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)