neděle 29. září 2013

Lak na nehty týdne: Color Club Blue-ming


Tenhle lak na nehty přímo miluji. Ne jen, že barva je překrásná, ale vydrží!

Lak je od značky Color Club, mám ho v mini velikosti - obsah lahvičky je 7 ml (nejsem si jistá, zda se velký prodává). Barva se jmenuje Blue-ming. Popsala bych ji jako pastelovou hodně světlou agua blue barvu nebo hodně světlou zelenou s kapkou modré.  Kryje skvěle ve dvou vrstvách. Na to, že se jedná o pastelovou barvu nedělá při lakování pruhy ani díry (víte co myslím). Fotky jsou po 3. dnu na nehtech, jak vidíte je stále ve vynikajícím stavu! 

Osobně si nehty lakuji 1x - 2x za 2 týdny. Vždy používám Base Coat od Avonu, 2 vrstvy laku na nehty a top coat - NYC Turbo dry top coat - ten je výborný.

Nehty jsem musela ostříhat úplně na krátko, ale myslím, že i na krátkých vypadá báječně. Co myslíte? 

První fotka bez blesku, druhá s bleskem. Barva téměř odpovídá, naživo trošičku víc do zelena, ale to je tím, pod jakým světlem se díváte.



Snad Vás moje nehty moc nepohoršili a potěšil Vás jiný post než recenze nebo makeup. :-)

*Lak jsem koupila na stránkách www.mojesminky.cz a stál 69 Kč (pokud na stránky půjdete uvidíte, že doopravdy je lak zelenější než na originální fotce obchodu).

Jaký lak máte právě na nehtech Vy? Inspirujte mě i ostatní :)

Přeji krásný den.
Nicky xx

1 komentář:

  1. Nádherná barva, takovou si plánuju pořídit na léto ! Před pár dny jsem si objednala laky od Color Club, tak se těším, až dorazí !

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)