úterý 17. září 2013

GIVEAWAY TIME!!! ♥ Paletka 4 rtěnek od Sleek odstín Ballet !!

Protože dárečků a odměňování milých čtenářek není nikdy dost rozhodla jsem se pro Vás připravit soutěž, kterou jste mi odsouhlasily svými "lajky" na facebooku. 

Dnes se jedná o paletku 4 rtěnek na rty od značky Sleek, kterou Vám do giveaway věnovala milá paní Lucie z www.bestmakeup.cz za což jí jménem nás všech moc děkuji!!

Můžete je koupit přímo ZDE!

Paletka je v krásných nude a růžových odstínech, které jsou velmi použitelné a krásné na denní i večerní líčení rtů. Obsahuje 3 lesklé a 1 matný odstín. Je v matném černém bytelném pevném obale s velkým zrcátkem -přesně ve stylu Sleek. Myslím, že využití najde u každé z Vás. Pokud se na Vás štěstí neusměje, můžete si paletku objednat na výše uvedené adrese za 288 Kč. 






Podmínky pro účast v soutěži:

* Být pravidelným čtenářem mého blogu přes GFC
* Dát "like" mé facebookové stránce (+napsat pod jakými jmény mě na FB i GFC sleduješ)
* Dát "like" stránce bestmakeup cz
* Být z České republiky
* Napsat mi jaký je tvůj nejoblíbenější odstín rtěnky + jestli si tento podzim troufneš na vínové rty?
* Napsat mi na sebe email, abych tě mohla v případě výhry kontaktovat!!

Pokud splníte všechny uvedené podmínky jste účastníky soutěže, která se koná od 17. 9. 2013 do 7. 10. 2013!!!

Vítězku vybere Random, aby to bylo spravedlivé!

Přeji hodně štěstí!! Nicky xx


20 komentářů:

  1. GFC sleduji pod www.ilovemakeup.cz
    Likuji tě pod profilem ILoveMakeUp
    Bestmakeup likuji
    Jsem z ČR:-D
    Nejoblíbenější odstín je pro mě nude odstín s lehce růžovým nádechem. Výrazné barvy nenosím nikdy, ani na podzim:) info@ilovemaekup.cz

    OdpovědětVymazat
  2. gfc- jananulka.9@gmail.com
    fb-Jana Svobodová
    Nejoblíbenější konkrétní odstín nemám,mám ale ráda jemně růžové odstíny a nude odstíny :)
    Výrazné fialové rty se mi líbí,ale nemám tomu pěkné zuby :)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojda,

    GFC: Jana Kratochvilova
    FB: Kratochvílovic Jaňule
    Odstín? Růžové a nude.
    Na vínové si asi netroufnu, ale kdoví =o)
    kratochvlova.janule@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. přes GFC i přes FB jsem jako Jana Dvořáková.
    Nejraději mám nude odstíny, ale občas si troufnu i na tmavší :) Vínové mi moc nesedí, takže raději ne :)
    e-mil: janadvorakova02@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Splněno
    Odstín růžový
    Vínovou spíš ne než ano
    xoxo.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. FB: Aneta Valentová
    GFC: AnetaValentova
    Mám ráda rtěnky nude s světle růžové, na vínovou si na běžné nošení netroufám, ale na večer nebo speciální příležitosti klidně:)
    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: Lilia Valo
    FB: Katerina Adolfova
    můje oblíbeně odstíny jsou většinou tmavé, zbarvené do ruda ale mnohem častěji do hněda. Vínovou vlastním a myslím, že se ji pokusím vytáhnou alespoň svou oslavu narozek ;-)
    mindina@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. všechny sleduji jako cosmeticsandthings :) já si troufnu na všechny barvy, akorát mi nesluší ty zářivé oranžové, no jinak moje nej na podzim/zimu je YSL Rouge Pur Couture, odstín 9, Rose Stiletto.
    cosmeticsandthings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji jako Kristýna Zajícová
    Bestmakeup - like
    Jsem tvá pravidelná čtěnářka
    Nejraději mám růžovou a lehounce červenou :) podle toho jakou mám náladu :) ..a na vínovou bych si jistě troufla, proč ji nezkusit ? :)
    Krystinka92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. sleduji přes GFC jako Deni Hartmannová a na FB jako Denisa Hartmannová:)
    Nemám ráda tmavé rtěnky a mám pocit, že se ke mně ani nehodí, takže asi zůstanu u svých přirozenějších:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. FB: Anežka Koroze
    GFC: Anežka Vávrová

    Nejraději mám zářivě červenou prsty vklepanou do rtů (vypadá to pak jako by se rty skously:)) A na tmavou se tuhle sezonu chystám poprvé...tak snad to půjde a budu se v ní cítit.

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. FB i GFC jako Jana Pfeiferová
    Nejradši mám světle růžové odstíny
    janicap@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. sleduji jaka Mar. Ves.
    tapeta2007@seznam.cz
    S barvou rtěnek nemám problém. Nosím vše. Brousím si zuby na Sleek MakeUP - Pout Paint. A taky na rtěnku Mystic - sakra takovou dobu byla sladem a najednou ji mají vyprodanou.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, děkuji za soutěž :)
    na GFC - mishelle17, na FB Míša Čapková
    Nejlepší odstíny rtěnky jsou pro mě klasické rudé, které budu nosit i přes podzim, na fialové a vínové moc nemám :D
    mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. na fb i tady tě sleduji jako Ivana Drapová.Nejraději nosím růžové,nude,rudé a vínovou bych chtěla vyzkoušet letos tak uvidíme třeba to bude moje srdcovka :) Jasminna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Tereza Paterová

    mail: stringsofmybreath@seznam.cz

    ráda nosím růžový odstín a nude. A na podzim a zimu určitě tmavší, takže vínová jistě taky přijde na řadu.

    OdpovědětVymazat
  17. FB Lenka Cigánková/Mikrosvět by Ellen
    GFC Mikrosvět by Ellen
    to samé u bestmakeup

    Vínovou mám oblíbenou od Oriflame, hm, v tom zlatém kovovém obale, ale jak jen se to proboha jmenuje :-D

    ellen.cigi@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  18. FB Ivonka Businka Matejkova
    rtenek mam nespocet, vinove asi 2 a kupodivu je i mam rada. Takze za mne, na podzim, ano, vyzkousej je.
    ivonam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. GFC - Caroline
    FB - Kajuš Zámečníková
    Nejradši mám všechny odstíny světle růžové a samozřejmě výrazná rudá taky nesmí chybět:)
    Vínové rtěnky už dlouho pozoruji, ale asi by mi něco takového neslušelo .
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Vše splněno :)

    gfc - Simona Cahlová
    FB - taktéž
    Poslední dobou si ujíždím na korálových, korálovo - růžových, neonových růžovkách a odstínech do fialova. Vínovou se tento podzim hystám vyzkoušet ;)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)