středa 18. září 2013

CO BY, KDYBY...TAG

Ahoj, na blogu u Nicolette jsem našla tento Tag a hrozně se mi líbil, proto jsem se rozhodla, že ho napíšu taky. Doufám, že v něm budete také pokračovat, je totiž opravdu zábavný!! :)

1) Co by, kdyby jsi byla na jeden den mužem? 

Kdybych byla na jeden den mužem, tak bych dělala věci které jako žena dělat nemůžu.. :D Chtěla bych se milovat jako muž s mým přítelem, který by se ve stejný den proměnil na jeden den v ženu.. :D Starala bych se o sebe, oholila bych se... :D upravila si vlasy.. jako šampónek :D

2) Co by, kdyby jsi měla jen jedno přání?

Chtěla bych být šťastná a spokojená napořád.

3) Co by, kdyby jsi potkala sebe ve 40 letech?

Doufám, že bych vypadala dobře. Štíhlá, úspěšná, hezky nalíčená, perspektivní žena se stylem. :D 

4) Co by, kdyby jsi si mohla vybrat, v jaké době chceš žít?

Chci žít v době v jaké žiji, ale bez katastrof a vražd prosím! Jo a bez Prostřeno! Musím u toho pořád jen nadávat :D

5) Co by, kdyby jsi si mohla vybrat jak budeš vypadat?

Udělala bych si delší nohy a užší lýtka... :) jinak jsem spokojená! 

6) Co by, kdyby jsi měla zakázat jednu věc na světě?

Vládu.

7) Co by, kdyby jsi si mohla na týden vyměnit život s celebritou?

Utratila bych jí všechny peníze za šminky, boty, kabelky a oblečení.. :D Né, to ne, to bych asi nechtěla. Nechci si vyměnit na týden život s celebritou. Samý skandál a drogy!:D Nic pro mě.

8) Co by, kdyby jsi měla být zvířetem?

Byla bych domácí kočka. Krásná mourovatá rezavá, jako náš Mikeš! Nebo Siamská. Měla bych se dobře, pozornost jen tehdy kdybych ji vyžadovala a lidé by si mě hýčkali. A mohla bych poškrábat toho, koho nemám ráda... :D :D Ale myši bych nejedla, ble.. :D

9) Co by, kdyby jsi mohla jet kamkoliv by se ti zachtělo?

Jela bych do Ameriky!! Sbalila bych kufry a odstěhovala bych se tam i s přítelem. Procestovali bychom celou Severní i Jižní A. a potom by jsme se usadili v Kanadě. Ale do Mexika by jsme nejeli - drogy, gangy atd. :D Promiňte, ale já moc sleduju seriály :D :D Občas bych taky zajela na víkend do Anglie mrknout na Sleek a Barry M co mají nového..:D

10) Co by, kdyby jsi uměla číst myšlenky?

Tuto schopnost bych opravdu nechtěla mít. Život by byl hrozný! Vždyť bych věděla co si o mě každý myslí nebo na co myslí.... leda kdybych to mohla používat jen když bych chtěla... o tom bych popřemýšlela.. ale pořád - NIKDY! :D 

11) Co by, kdyby jsi si mohla vybrat jakékoliv povolání? 

Byla bych vyzážistka a pracovala bych v MACu nebo v nějakém exkluzivním obchodě, kde to fakt frčí a to bych teprve byla celebrita - pro mě samotnou. :-P Ve volném čase bych líčila nevěsty a holky na ples atd. Samozřejmě bych byla také pořád blogerka.

12) Co by, kdyby jsi měla jeden rok prázdnin?

Tak ho promarním. Achjo jsem hrozná. :D Né, tak jela bych na dovolenou alespoň 3x vždy někam jinam. Chodila bych na párty a do barů, pak bych ležela doma s kocovinou. :D Jezdila bych na výlety. Klasika.

13) Co by, kdyby jsi si na dovolenou mohla vzít jen tři věci? 

Sluneční brýle - protože nesnáším když mi pálí slunce do očí, mega šátek - na tom bych mohla ležet, spat pod ním, obléct si ho jako šaty nebo dát na hlavu, abych neměla úpal a opalovací krém - abych nebyla jak rudoch. Opalovat se a koupat se bych mohla nahá. :D

14) Co by, kdyby jsi se mohla zbavit jedné své špatné vlastnosti?

No zbavila bych se lenosti, to je jasné. Dokopat se do cvičení nebo něco dělat.... ale zas když se do toho nakopnu tak jedu. :D

15) Co by, kdyby jsi si mohla koupit cokoliv na světě?

Koupila bych si dům na pláži v Californii, ale jedině s ochranou proti Tsunami :D Koupila bych si nádherné auto WV. :) A koupila bych si 4 československé vlčáky, které si stejně koupím. A to auto taky... :D :D 


Tak, to byl tag podle mě! :D Jak se Vám líbil? Pobavil Vás tak jako mě? :) Já jsem se u něj hodně nasmála... :D :D Napište mi odkaz na ten Váš do komentářů. Budu se těšit.

pa Nicky xx

4 komentáře:

  1. Je super!:)) Ale já ho dělat ani nemusím, protože až asi na 4 body, bych odpověděla stejně, fakt!!:-D

    OdpovědětVymazat
  2. pekny tag, nikedy je dobre zasnivat si :)

    Pozyvam na MEGA BIELENDA GIVEAWAY:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Super TAG :) moc se mi líbí, nejspíš ho také udělám :) tak se mrkni, budu ráda

    OdpovědětVymazat
  4. Vizážistka se píše s měkkým I...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)