pondělí 1. července 2013

Líčení inspirované Disney princeznami - Merida

Další pohádkovou krasavicí, kterou jsem si zvolila byla princezna Merida z pohádky Rebelka. Je mi hrozně moc sympatická, je to odhodlaná mladá dívka. Určitě jste pohádku viděli.


Moje ztvárnění (určitě to není na běžné denní nošení, ale líbilo se mi to moc!)






Opět jsem použila paletku 180 stínů, protože ta mi nabídla spoustu barev se kterými jsem mohla pracovat. Linka je od Dermacolu (linka ve fixu).

Fotky, které jsem nechtěla zveřejnit, ale ráda Vás bavím, tak tady je máte :))) :D

To červené obočí nevypadá tak špatně, kdyby bylo trošku tmavší, smíchané s hnědou, co říkáte? :) 



A tady obě princezny - Merida a Locika - Lociku si můžete prohlédnout ZDE!!


Jak se Vám můj další výtvor líbí??

Přeji krásný den.
Nicky xx

1 komentář:

  1. Jé to je krásne :) Obočie v netradičných farbách sa mi páči, hlavne ak ladí k vlasom, ale vždy keď ho na sebe skúšam vyzerá to hrozne :(

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)