úterý 2. července 2013

Oblíbené fialové líčení

Fialová je barva, kterou jsem si v poslední době oblíbila. Toto líčení jsem dělala už párkrát, ale pořád se mi neomrzelo. Dá se nosit bez linky i s linkou. Jednoduché fialové kouřovky.

K líčení jsem použila paletku od Sleek Snapshot a dva fialové stíny, které obsahuje. Pro rozjasnění koutků očí jsem použila krémový třpytivý stín. Vše jsem dokončila řasenkou od Maybelline Volume Rocket.




* na rtech mám Maybelline Whisper odstín Lust for Blush



Jak se Vám toto líčení líbí??? :) 

Přeji krásný den.
Nicky xx

2 komentáře:

  1. No, co dodat, snad jen to, že ti strašně závidím barvu očí!!! To se musí líčit, achjo, takové krásné oči:-D A že je teda lust for blush super odstín, že?:))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)