pondělí 1. dubna 2013

Barry M Lipstick - Shocking pink vs. Vibrant pink - porovnání odstínů



Ahoj kočky, 
tak Vás "štve" když jdete nakupovat přes internet, díváte se například po rtěnkách, objevíte dvě téměř totožné a nevíte kterou si vybrat? Fotky na internetu nejsou mnohdy odpovídající a vy jste v koncích.. Alespoň já to tak občas mívám. Naštěstí eshop www.mojesminky.cz je výborný v tom, že když si z něj objednáte cokoliv pošlou Vám k nákupu malý dáreček ve formě vzorečku buď Dazzle Dustu (pigment) nebo rtěnky. 
Já jsem si tak objednávala dvě rtěnky. Jedna z nich je ta co Vám chci dnes ukázat - Shocking Pink a druhá Vibrant Pink mi přišla pouze ve vzorečku. Myslela jsem si, že jsou stejné, proto jsem je nafotila abych se naprosto vyvedla z omylu. :) 

U rtěnek vždy píši prvně písmena a čísla, protože tímto způsobem Vám rtěnka přijde označena ať už na vzorečku - zde bude napsáno např. LP52, na rtěnce potom bude pouze 52. Odstíny si dohledávám na stránkách.

Kuk sem ->

Začnu teda rtěnkou, kterou vlastním už asi půl roku. Jedná se o nádhernou neonově růžovou rtěnku s modrým podtónem. Na tuto rtěnku musím mít opravdu dobrou náladu, protože je tak moc výrazná, že se  v ní občas stydím jít ven. :D 
Rtěnka je celkem hydratační - ne moc, ale ani nevysušuje. Trošku zvýrazňuje suché rty, ale to se nedivím, když je tak moc výrazná. 
Vydrží na rtech opravdu dlouho, je skoro jako lip tint a rty trochu zabarví, ale není to nic strašného, dá se to v pohodě odlíčit.
Co se mi na ní líbí je, že má klasickou rtěnkovou vůni, víte jakou myslím?:)


Jediný rozdíl, který na nich pozoruji je ten, že Vibrant pink není tak neonová jako SP a nemá modrý podtón. Jedná se o takovou nositelnější varinatu předchozí rtěnky.
Mám sice jen vzoreček, ale můžu říct, že rtěnka je pěkně krémová, trošku víc, než Shocking pink, na rtech drží slušně a je mi příjemná.
Má také tu krásnou rtěnkovou vůni. ♥


Cena obou rtěnek je 149 Kč, což je slušné. Navíc při platbě převodem neplatíte poštovné, takže je to jako by jste si šly koupit rtěnku do drogérie.

Všimněte si mé tužky v oku. Je ze včerejšího líčení. Líčila jsem se kolem 10 hodiny a fotila jsem se kolem 16:30 a tužka tam pořád je! :D Je taky od Barry M Bold Waterproof eyeliner v odstínu Black - moje nejoblíbenější tužka. 

Ještě bych ráda dodala, že tento článek jsem napsala ze své vlastní iniciativy a také pro Vás, aby jste mohli vidět rozdíl.

Přeji krásné volno.
Nicky xx

5 komentářů:

  1. Obě vypadají skvěle a vážně ti moc sluší :-) a máš krásně nalíčené oči

    OdpovědětVymazat
  2. Jako je to výrazná barva, ale tobě prostě totálně sedne, fakt, být tebou, tak ji v klidu nosím častěji, mě se to moc líbí, takové barvy, fuchsia, lila, ale já si to dovolit nemůžu, k tobě to jde skvěle!!

    OdpovědětVymazat
  3. Na tohle srovnání jsem dlouho čekala. Mám totiž Shocking Pink, ale zajímala mě i Vibrant Pink. A podle tvého popisu jsem ráda, že mám jen tu první, skvěle drží, má modrý podtón a dělá hezčí zuby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky a proto jsem se rozhodla to nafotit a porovnat sama, když se k tomu nikdo moc neměl...:))) já ji mám taky ráda,ale jen když je nálada :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)