neděle 31. března 2013

MOTD 31.3.2013: Purple

Ahoj,
pokud chodíte na můj blog už delší dobu asi jste si všimli, že články tohoto typu dávám hlavně o víkendu.
Je to tím, že mám na sebe prostě víc času a ráda si s líčením hraju. 

Dneska je u nás opravdu sněhová nadílka a já jsem se rozhodla nezůstat s barvami moc při zemi. Barva dnešního dne je pro mě fialová.



K tomuto líčení jsem opět použila paletku od Sleek tentokrát Snapshot. Použila jsem světle fialový stín přes celé víčko, matný tmavě fialový stín do ohybu a do "véčka". Nad řasy jsem namalovala černou tenkou linku - stínem a rozblendila vše, aby nebyli vidět přechody. Pod oko jsem namalovala matný sytě růžový stín, pod něj třpytivý zelený, abych nevypadala jak feťák. Do oka jsem si namalovala tužku Barry M a řasy pokryla řasenkou od Gabrielly Salvete D´Amore, která je výborná.
Na tvářím mám to stejné co včera - Revlon Colorstay odstín Buff, NYC transparentní pudr, tvářenka ELF Peachy Cheeky, Bronzer ELF.
Na rtech mám lesk od Essence.




Smoky eyes jsem si v poslední době hodně oblíbila, jak jsem psala už včera. :) Jak se můj dnešní look líbí Vám? :) Já vím, po včerejšku je to jen slabý odvárek, ale mě se i toto fialkové líčení líbí.
Doporučovala bych ho děvčatům s hnědýma nebo zelenýma očima. :) Na těch vynikne opravdu nádherně. :)

Krásnou neděli.
Nicky xx

7 komentářů:

  1. Jééé. Vypadáš vážně skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj prosímtě, co používáš na obočí? hledám už dlouho nějaký dobrý výrobek co vydrží a působí přirozeněji něž tužka. to tvé obočí vypadá krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, já jsem to tam nenapsala. Používám vždy sadu na obočí od ELF v odstínu Medium. Je to nejlepší věc na obočí co jsem kdy měla. :) Stojí 95 Kč a koupíš ji na www elfkosmetika cz

      Vymazat
  3. ahoj, máš na této fotce už obarvené vlasy barvou Garnier color sensation? jak jsi jednou ukazovala v nákupu?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)