středa 3. dubna 2013

Věci, po kterých momentálně šíleně toužím!

Ahoj, tento článek píšu i proto, abych si zapamatovala co vlastně chci :D 

Vím, že budu vypadat jak nějaká hamtala, ale ráda si dělám radost a také si myslím, že ty věci strašně nutně potřebuji :D (vím, že ne, ale člověk si musí dělat radost) :) Samozřejmě postupně, tolik peněz bych asi hned do kupy nedala... :)

První věcí, kterou si chci opravdu moc pořídit je Original Naked paletka od Urban Decay. Na stránce http://www.beautybay.com/ stojí momentálně 55 dolarů (ale viděla jsem ji tam i za 45 dolarů - cena se asi mění) na naše je to kolem 1100 Kč.


Věc, kterou mám ve wishlistu už delší dobu je tato tvářenka od Too Faced - tu pořídíte za 38 dolarů (cca 760 Kč - počítám dolar za 20 Kč jen pro upřesnění)


Makeup setting spray sháním už nějakou dobu a myslím, že se vyplatí zainvestovat. 118 ml je za 30 dolarů což je asi 600 Kč :) V úvahu bych brala ještě Fix + od Macu, ten stojí na e-shopu MACu 13,50 Liber což je kolem 400 Kč za 100 ml..hm o tom se dá přemýšlet, nevím ale zda zasílají do ČR...


Tato sada kebuki štětců mě láká víc než moc a to hlavně proto, že se chci naučit pracovat s makeupem štětcem a ne ho nanášet neustále prsty... :X  Petra Lovely hair je má na e-shopu za 1.800 Kč. 


Neustále přemýšlím o tom, jaké štětce si vlastně pořídit, protože moje od Elfu už dosluhují :( Sigma se mi zdá jako fér cena + kvalita podle toho co všude čtu a vidím:) Jsou za 2.900 Kč. Vyberu si asi fialové, protože fialovou miluju a další štětce, které si chci pořídit jsou černé a nechci mít zas všechny jen černé, to by byla nuda :)

Dalšími favority jsou štětce od Sedony Lace, po kterých jsem pokukovala také už dřív, ale tolik peněz prostě nyní nemám, ale snad příští měsíc nebo v dubnu si je konečně objednám :) Těším se. Stojí méně než Sigma, kvalita je prý zhruba srovnatelná, takže jsem zvědavá. :) Cena: 2.080 Kč za Vortex Set.



Pochlubte se mi dole v komentářích jaké jsou Vaše sny a přání :) určitě budou skromnější než ty moje, ale člověk by měl mít vyšší nároky aby dosáhl vyšších cílů :) 

Přeji Vám krásný den.
Nicky 

6 komentářů:

  1. poriadne štetce by som aj ja veľmi chcela

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Sigma štětce jsou fakt zlaté, s těma uděláš fakt dobře:o) Naked 2 bych taky chtěla, sice bych ji asi často nevyužívala, ale hodila by se ...ten fix na makeup sháníš proč? Myslíš, že to je takový rozdíl jo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. četla jsem na to samou chválu a myslim, že to nutně potřebuju, protože mi na obličeji nic nedrží...promin za předchozí extra krátkou odpověď, ale psala jsem to v leže :D :D :D :)))

      Vymazat
  3. Přesně po Naked 2 a po tom srdíčku toužím. Oboje mají na beautybay.com, ale nikdy jsem od tam nic nekupovala. Nemáte někdo s touto stránkou zkušenost a jak je to s placením?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)