úterý 5. března 2013

Velká RECENZE: E.L.F. Kosmetika

Ahoj,

dneska tady pro Vás mám větší recenzi na produkty, které mi byli zaslány k vyzkoušení od kosmetiky E.L.F. Tímto bych chtěla moc poděkovat za krásnou zkušenost s mou oblíbenou kosmetikou. :) e-shop: www.elfkosmetika.cz

Né že bych jako první chtěla začínat věcí, která mě moc nenadchla, nebo nevím jak jinak to říct. Jedná se o Corrective Concealer v odstínu Erase&Conceal. Tato věc mi přišla omylem, kvůli chybě ve skladu, ale i tak za ni děkuji. Jedná se o čtveřici korektorů různých barev na různé nedokonalosti. 

Žlutá - kruhy pod očima
Modrá - fleky po opalování (například v soláriu)
Zelená - pupínky a červená místa
Růžová - rozjasnění koutků očí apod.



Né že bych s touhle věcí nebyla úplná kamarádka, ale sama bych si ji nikdy asi nevybrala. Používám totiž svůj oblíbený korektor a žádný jiný ani nehledám. Konzistence korektoru je krémová, dá se lehce rozetřít. Doporučuji přepudrovat, jinak zalézá do vrásek. Pokud by měl někdo zájem je na e-shopu za 95 Kč



Dalším produktem - tentokrát moc chtěným je toto Duo Contouring Blush & Bronzer v odstínu St.Lucia. Jak už název napovídá jedná se o Bronzer a tvářenku. 
Já jsem si vybrala ten nejsvětlejší odstín a jsem s ním moc spokojená. Bronzer se nanáší skvěle, stejně tak tvářenka. Na pleti vypadají přirozeně, výdrž je velmi dobrá. Na stránkách mají ještě další dva odstíny a také krémovou verzi produktu (vše za 95 Kč), takže na to určitě mrkněte, stojí to za to. :)) Oba produkty sice lehce práší, ale dá se to odpustit. Není to nic drastického.
B i T obsahují jemné zlaté třpytky, které na obličeji nejsou zas nějak drasticky vidět a jsou přirozené. Myslím, že tohle se Elfu moc povedlo:))




Teď se dostává ke slovu zapečená tvářenka, kterou jsem si hned zamilovala. Jedná se o naprosto kouzelný produkt!! Její barva je broskovo růžová s jemným leskem. Můj odstín se jmenuje Peachy Cheeky. Na e-shopu jsou ještě další 3 odstíny, které pravděpodobně potřebuji také!! Cena je 95 Kč.
Tvářenka se krásně nanáší, vydrží skoro celý den, neflekatí ani mi nedělá jiné problémy na obličeji. Sice trošku práší, ale to se dá vydržet a odpustit. :)



Na fotce tvářenka spolu s bronzerem na mé tváři. :)


 Zapečené oční stíny jsou pro mne novinkou, proto jsem neváhala a chtěla vyzkoušet také je. Vybrala jsem si odstín Pixie, který se mi na stránkách zdál poněkud více do vínova, ale barva je spíše broskvová. Dokonce jsem s nimi už dělala i líčení - opravdu jsem je poctivě testovala :)) Nanášet se dají na sucho i na mokro - já jsem zvolila líčení na mokro, protože tak stíny lépe vyniknou a vydrží. V nabídce je hned několik odstínů a cena je 95 Kč. Určitě si svou sbírku rozšířím o pár dalších kousků:)
 


Stíny v akci na očním víčku.


Abych nezkoušela pouze jedny stíny vybrala jsem si také Long-lasting Lustrous Eyeshadow v odstínu Soiree. Jedná se o dlouhotrvající - podle mě spíš pěnové až houbovité stíny. Na výběr je více odstínů, já s tím mým jsem spokojená. Doporučuji nanášet prstem nebo použít syntetický štětec. Obyčejným štětcem se stíny nanést nedají.  Cena je 95 Kč. Jejich barva se na fotce trochu změnila, popsala bych ji spíš jako fialovo-vínovou. Tyto stíny mi moc nevyhovují, protože mám radši klasické lisované než pěnové.




Po Shimmering Facial Whip v odstínu Spotlight jsem pokukovala už déle a konečně jsem si ho vzala. Cena je 39 Kč a za tu cenu je to fenomenální rozjasňovač. Určitě si pořídím i další odstíny. Jedná se o tekutý produkt, který na pleti nedělá neplechu, nehrudkuje ani jinak nepřekáží. Jediná věc, kterou bych mu vytkla je jeho parfemace, která je mi silně nepříjemná. Klasika chemický pomeranč. 




Předposledním produktem je sada na očí v odstínu Medium. Stojí 95 Kč, na výběr máme ze 4 odstínů - já mám druhý nejtmavší. Klidně bych se nebála toho nejtmavšího. Sada obsahuje vosk a pudr, kterým se vosk fixuje. Velmi mi vyhovuje. Obočí drží barvu i tvar celý den. :) Rozhodně doporučuji. Ještě bych dodala , že se produkt dá hezky aplikovat i přiloženým štětečkem, který je ale opravdu miniaturní. Já na aplikaci používám klasický skosený štětec.


Finišovat budu leskem na rty ze základní řady. Mám ho v odstínu Watermeloon - viděla jsem na youtube, že je to oblíbenec Emilynoel a tak jsem ho chtěla vyzkoušet. Pigmentace je super, na rtech není nepříjemný, jen jeho aplikace je horší, lepší je ho do rtů jakoby vklepat nebo tak to aspoň dělám já. Obsahuje malinké třpytky, které ale na rtech nejsou cítit. Cena je 39 Kč. Navíc krásně sladce voní.



Já teda ještě jednou moc děkuji ELFu za poskytnutí výrobků a krásnou spolupráci. To, že jsou výrobky darované hned neznamená vychvalovat je do nebes. Kdyby se mi nelíbili do této recenze bych to napsala.

Oslovil Vás některý z výrobků natolik, že po něm toužíte? Vlastníte něco od ELFu co mi můžete doporučit k dalšímu testování?? :)) Napište do komentářů.

Přeji Vám krásný den.
Nicky xx



1 komentář:

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)