pondělí 4. března 2013

Neutrální líčení s tyrkysovou linkou pod okem


Ahoj, dneska tady pro Vás mám po delší době opět líčení. Snažím se jaro přivolat jak jen to jde. Myslím, že  tyrkysová linka pod okem Vaše oči krásně otevře a projasní. Moje oči jsou zelené, ale myslím si, že se bude hodit jak k modrým tak k hnědým očím. Postup je velmi jednoduchý. Nedivte se použité barvě pod okem - i přes to, že jsem použila Jumbo pencil v odstínu Milk jako bázi, aby barva více vynikla její pravá barva kamsi zmizela a stala se z ní spíše Aqua Blue. Ale i tak si myslím, že výsledek není špatný.

Postup líčení očí:
1.) Na celé oční víčko jsem nanesla podkladovou bázi od E.L.F.
2.) Plochým štětcem jsem na celé víčko nanesla první stín z paletky 3 stínů od E.L.F.
3.) Zkoseným štětcem jsem nanesla 2. stín z paletky do ohybu víčka + vše rozblendila


4.) Skoseným štětcem jsem namalovala linku nad řasy gelovými linkami od Essence.
5.) Pod oko jsem si namalovala bílou linku (i do oka) Jumbo tužkou v odstínu Milk od NYX. Lehce rozblendila tužkovým štětcem.
6.) Na stejný tužkový štětec jsem si vzala barvu Green Iguana z paletky Snapshots od Sleek a nanesla na bílý základ.
7.) Do vnitřního koutku jsem nanesla stín Martini pro rozjasnění.
8.) Posledním krokem byla řasenka Maybelline Volume Rocket.
                       

Zbytek pleti:
-Revlon Colorstay - 150 Buff pro suchou a normální pleť
-E.L.F. Eyebrow kit - medium
-E.L.F. Contour Blush & Bronzer (pouze bronzer)
-E.L.F. Baked Blush - Peachy Cheeky
-Balzám na rty AVON 




Tady ten look je můj oblíbený, moc se mi líbí:)

Líbí se i Vám? :)

Přeji krásný den.
Nicky xx


7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář a pochvalu:)) Moc mě to potěšilo:)

      Vymazat
  2. presne takéto líčenie som jeden čas nosila,len som používala na viečko tmavší hnedý tieň .Zvykla som to zamieňať ešte s kombináciou fialová linka dole a šedé alebo svetlozelené tiene hore na viečku.Vždy sa mi páčil takýto kontrast

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se to strašně líbí hlavně na jaro :) zkoušela jsem to už i loni, ale to jsem ještě neměla blog :)

      Vymazat
  3. tuhle paletku mám taky, tak to určitě zkusím :) Máš moc pěkné linky, mě se nikdy nepovede ten ocásek u obou očí stejný :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niki stačí trénovat. Já si na to musím pořídit lepší štěteček. Mám ten od Essence a je příšerný.. nikdy se mi s ním nepovede namalovat tenká linka jak bych v mnoha líčeních využila.. ale opravdu stačí trénovat, nebo si kup linky ve fixu s těma to jde snadno:)))

      Vymazat
    2. Mě právě na oku drží jen gelové, koupila jsem si od essence ten superfine fix, který všichni vychvalujou a za hodinu jsem vypadala jako panda :D Jinak na gelové linky mi ten od essence taky moc nevyhovuje, lépe mi to jde se špičatým štětečkem než s tím zkoseným. Ale taky bych potřebovala nějaký pořádný.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)