pátek 1. března 2013

Spotřebováno : únor 2013

Ahoj, 
dneska jsem se rozhodla napsat článek o produktech, které jsem dopoužívala tento měsíc. Kecám, vlastně minulý, protože už je březen. :) 

Začala jsem je používat už před delší dobou, protože u některých věcí mi trvá déle než je vypotřebuji. :) Určitě to máte podobně. 
Mám tady něco málo z hygienických výrobků (né že bych byla čuně a nemyla se, ale něco hold nemám spotřebováno) a také nějakou dekorativní kosmetiku, kterou mám už spotřebovanou nebo tu, které se zbavuji z důvodu vyschnutí, zestárnutí, nevyhovující apod.


První věcí je makeup od Rimmelu Lasting Finish 25 hour v odstínu 100 Ivory. Celkově jsem s ním byla moc spokojená, jak s krytím, tak s výdrží a podobně. Samostatný článek na něj nemám, ale můžu Vám říct, že pokud budu hledat nějaký makeup - tenhle bych si opět koupila. :) Byl mi opravdu příjemný.



Dalším drogérkovým produktem jsou tyto dvě řasenky od Essence (recenze zde). Bohužel jejich 6 měsíční záruční doba je fuč a mám teď novou řasenku, takže je házím do koše.



Produkt, který ale z drogerie není je tato mini řasenka od Anastacia Beverly Hills, koupila jsem si ji už v létě jako vzoreček k nákupu z jednoho nejmenovaného e-shopu. Hm, byla jsem s ní nespokojená už od prvního otevření - byla suchá a nedalo se s ní malovat. Ani nevím, proč jsem ji schovávala tak dlouho a netuším, proč vzorek, který se dává v Americe zdarma jsem si koupila za 50 Kč. 


Další věcí, které se bohužel musím zbavit je tento fix od E.L.F. Jsou to linky ve fixu - krásně černá barva, drží na oku parádně, nezanechávají na víčku žádné čmouhy nebo podobně po odlíčení. Moc ráda jsem je používala v létě, protože tato fixa je dokonce voděodolná. Měla jsem ji v klasicky černí barvě. Bohužel se mi na něm trošku zatlačil hrot a pravidelným používáním to vyschlo, ale určitě si tento produkt pořídím znova a mile ráda. Stojí 39 Kč.


Další produkt, který jde pryč, ne snad z toho důvodu, že by byl nenávratně pryč, ale proto, že tuto rtěnku prostě nenosím a mám ji doma už asi 2 roky je tato od NYC. Nevím ani jaký je to odstín.. Ale nevadí.. tohle prostě není rtěnka pro mě.


Dneska to bude vypadat jako že nemám ráda NYC (no možná nemám no :D), ale tento lesk letěl do koše také. Mám ho asi rok, příšerně lepí, barva je nic moc a prostě jsme si nepadli do oka. Takové produkty jsem se rozhodla ve svém úložném systému dále neshromažďovat a zbavovat se jich. 


Věc, kterou jsem si naopak přímo zamilovala kvůli jeho vůni je tento sprchový gel od Balei (DM) za 29 Kč. Voní perfektně - miluji vůni grepů a celkově ovocné vůně. Pokud ho potkám v DM přihodím ho 100% do košíku. :) 


Tenhle produkt možná znáte pokud chodíte do Lídlu. Já ho mám hned vedle práce, takže tam chodím nakupovat denně. Člověk tam občas objeví celkem překvapivé věci ( v dobrém slova smyslu). Já tam objevila tento Exfoliating Facial Wash - nebo prostě řečeno peeling na obličej za nějakých 39 Kč. Je vhodný na normální a smíšenou pleť. Je to modrý čirý gel s tmavě modrými částicemi. Obličej myje dobře a používám ho asi 2x týdně. Přítel ho používá taky, takže jsme ho "vyplácali" společně zhruba za 2 - 3 měsíce. No za tu cenu, funkčnost a spotřebování dvěma lidmi je to slušné ne?:)


Věc, která se dneska proletěla jako poslední je minirtěnka z nějakého boxíku - Make Up For Ever v naprosto ošklivém odstínu s nulovou výdrží. Když si ji nalíčím vydrží mi na rtech tak 10 minut, poté zmizí a mám na rtech podivné jakoby pálení... Koš to zajistil. :D 



Jak jste na tom vy? Skladujete kosmetiku, kterou nepoužíváte nebo Vám létá do koše jako mě od teď?? :)


Pa Nicky xx

3 komentáře:

  1. ten peeling od Cien vyzera lakavo, asi pri najblizsej navsteve Lidlu skonci v kosiku :)

    OdpovědětVymazat
  2. je mi jasné, proč sis koupila ten vzoreček řasenky! Je božsky roztomilá :-D Jinak mě zaujal ten fix. Já fixům moc nevěřím, pokaždé mě zklamou, ale tak třeba dám zase něčemu šanci.

    OdpovědětVymazat
  3. mám tú čiernu riasenku od Essence a veľmi nie som spokojná :\


    Veronika

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)