sobota 2. března 2013

Lídl - místo kde nakupuji kosmetiku

Ahoj,

Nejedná se o kosmetiku dekorativní, jak je všem zřejmě jasné. 

Objevila jsem zde pár výrobků, které jsem si oblíbila a ráda bych se s Vámi o mé zkušenosti s nimi podělila. Nemyslete si, že když se jedná o produkt ze supermarketu - automaticky je to fuj. Šampon Cien, který se zde prodává dokonce zvítězil v dTestu jako nejlepší šampon na trhu. :) To za vyzkoušení stojí, co myslíte? 

Začnu peelingem, o kterém jsem psala už včera ve článku o spotřebované kosmetice. 
-Stojí zhruba 39 Kč. 
-Jedná se o světle modrý čirý gel s modrými částicemi. 
-Dá se používat denně, ale já ho používám 1x až 2x týdně. 
-Obsah je 150 ml a věřte mi je to dost. Trvalo mi spotřebovat ho i s pomocí přítele zhruba 3 měsíce.
-Parfemace není nijak extra výrazná, pleť mě po něm neštípe a to ji mám citlivou. Nějak extra nevysušuje, ale krém používám denně, takže nevím. 
Určitě bych Vám poradila ho alespoň vyzkoušet.




 Na sprchové gely nejsem nijak náročná, stačí mi obyčejný z DMka nebo tento z Lídlu. 
-Stojí 29 Kč.
-Jeho parfemace je mi velmi příjemná - Aloe Vera ♥
-Je opravdu krémový a pokožku celkem i zvláčňuje.
Ostatní jsem neočuchávala, tento jsem už jednou měla, tak jsem šla na jistotu, když mi můj milovaný grep od Balei došel.



Toto je šampon o kterém jsem mluvila na začátku článku. 
-Vyhrál dTest a to už musí něco o jeho kvalitě vypovídat.
-Cena 29 Kč.
-Různé druhy pro různé typy vlasů.
-Příjemná parfemace
-Myje velmi slušně.
Můj je pro barvené a zničené vlasy. Snažím se udržovat si alespoň takhle trochu červenou barvu vlasů.Je to můj oblíbený šampon, mám už asi snad 5. balení. Vřele Vám ho doporučuji.



 S šamponem se bezvadně doplňuje i tento kondicionér.
-Stojí 29 Kč.
-Vlasy krásně oživí - mám je dost suché a tento kondicionér je vždy udělá hladší a krásnější. 
-Také jsou k dispozici různé druhy - můj je pro suché a slabé vlasy.
-Obsahuje vitamíny.
-Vlasy zbytečně nezatěžuje.
Opět produkt, který mohu jen a jen doporučit.



 Další a předposlední věcí, kterou Vám dnes ukážu je tento Anti-Perspirant. 
-Voní skoro jako Dove, takže taková svěží, ale ne výrazná vůně.
-Nebarví oblečení.
-Zabraňuje pocení.
-Cena asi 39 Kč.



A úplně poslední věcí je tento krém na ruce. Je to koncentrovaný krém, který by měl vydržet až na 200 použití (haha). Je to okamžitá pomoc pro namáhané a vysušené ruce. Moje jsou vysušené opravdu extrémně a navíc po každém krému olezou. Hm, po tomhle taky, ale není to tak hrozné, dokonce mě ani neštípe, což některé jiné ano.  Obsah je 75 ml. Cena 32Kč. Líbí se mi na něm, že na rukách nezanechá "film" a vsakuje se rychle. Dokonce mi ruce vydrží nějakou chvíli hydratované (tohle berte s ohledem na stav mích rukou - extrémní vysušení = Mažu se s ním asi 3x denně + v práci jiným krémem asi 8x denně, ale mé ruce trpí. Snad někdy najdu něco co mi je zachrání a zbaví mne té každodenní otravy- Tím myslím, abych si je mazala například 2x denně :D ).



Ještě bych ráda dodala, že si tyto výrobky kupuji né proto, že jsou levné, ale proto, že mi vyhovují a stačí mi. Nepotřebuji investovat stokoruny do dražších značek nebo produktů.


Používáte nebo znáte některý z dnes uvedených produktů? Nebo jsou dokonce Vaše oblíbené? Napište mi do komentářů pod článek.

Těším se u dalšího článku.

Pa Nicky xx

7 komentářů:

  1. Mala som len jeden deodorant :) chcela som z lidlu vyskusat nieco od suhady, ale bohuzial uz sa tam davno nic z tohto sortimentu neobjavilo...

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem čisticí gel, peeling a šampon a nevyhovovalo mi ani jedno. Odlakovač není špatný, ale nejsem fanda té lahvičky s dávkovačem. Ten krém na ruce bych ráda zkusila, ale u nás ho nemají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, je jasné, že to nesedí každému:) je to individuální jako u kosmetiky:) krém je super :)

      Vymazat
  3. Jednou jsme ji už vyzkoušela a celkem šla ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vidím prvně, je fakt, že do lidlu chodím málo, vypadá to zajímavě, určitě šampón vyzkouším:o)

    OdpovědětVymazat
  5. No ja som raz vyskúšala deodorant z Lidla ,bola to fakt núdzová situácia,no a vôňa bola taká hnusná,že frajer mi nadával,že smrdím :D síce žiadne mokré flaky podpazuchou som nemala zato podpazušie som mala ako posypané práškovým cukrom..:D asi taká je moja skúsenosť s Lidlovou kozmetikou.Ale ten peeling a šampón skúsim ,možno mi sadnú

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Tak to se mi naštěstí ještě nestalo :D mě se ta vůně líbí:) třeba jsi měla jiný :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)