sobota 30. března 2013

MOTD 30.3.2013: Dark smoky eyes

Zdravíčko,

dnes jsem si udělala na hlavě můj nenáviděný "bobek" a dostala jsem chuť opravdu se na sobě vyřádit. Chtěla jsem hlavně konturovat můj kulatý obličej aby vypadal "štíhlejší" a vytvořit si nějaký smoky eye look. Tento typ líčení miluji a myslím si, že sluší snad všem. Stačí pouze správně kombinovat barvy. :) 

Ráda se líčím jen velmi jemně - makeup, řasenka, světlounké stíny, bronzer, obočí - takhle razím ven skoro každý den. Toto líčení nikoho nepohorší ani na Vás lidi nebudou koukat jako na .....lehkou dívku... Tak se občas s výraznějším makeupem na ulici cítím. :D Díky pohledům lidí..:) Ale nedá se nic dělat, lidi se nezmění, ale já se v takovém líčení cítím sexy :-P

 Chci Vám ukázat jak makeup člověka může opravdu změnit. Určitě jste na youtube a podobně viděli spoustu takových přeměn. Možná se mě leknete, jak nevýrazně bez makeupu vypadám. Už jste to mohli vidět i v článku o mé pleti bez makeupu. Dnes to bude možná trošku děsivější, protože mám na hlavě ten "bobek" a můj obličej je tak vidět celý. :D Tak se připravte, nadechněte a koukejte na mě po a před mou vlastní úpravou v dokonalost. ♥

K líčení jsem použila paletku Au Naturel od Sleek, černou tužku od Barry M na waterline a novou řasenku D´Amore od GS - ta je luxusní!!! Brzo bude recenze :) Makeup klasika -Revlon Colorstay v odstínu Buff, NYC Loose powder, Bronzer od ELF, Tvářenka zapečená od ELF Peachy Cheeky a jako rozjasňovač ta stejná tvářenka v odstínu Pinktastic:) Na rtech mám lesk od ELF v odstínu Goddess.






Tento look je pro mně naprosto dokonalý, moc se mi líbí jak mně změnil a jak zvýraznil moje oči.

 A tady můj obličej před "zákrokem" :D "Duck face, duck face" :D
Nesnáším když nemám obočí a oči :D :D 


Jak se Vám můj dnešní look líbí? Já jsem uchvácená:) Nejlepší je tak vyrazit na nějakou párty a pořádně to rozjet. :)

Přeji krásnou sobotu Všem.
Nicky xx

11 komentářů:

  1. co já bych dala za takle čistou plet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje pleť není nijak skvělá, to se jen zdá :) ale vím, že některé děvčata mají pleť daleko horší.. můžu být ráda i za to co mám...:)

      Vymazat
  2. Krásné líčení.... :) Máš tak krásně výrazné oči... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak toto je zatiaľ top medzi tvojími líčeniami.Strašne ti pristane :)

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně ti sluší tmavší líčení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, strašně pěkné líčení! Mě se hrozně líbí, jak máš krásně nanesenou tvářenku, přesně to umístění a tak..máš nějaký fígl jak ji nanášet?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. odkoukala jsem to u Pixiwoo...prostě se usměješ a dáš ji na jablíčka :) používala jsem na to ten kulatý štětec na pudr od Essence. :) občas to trošku stáhnu až k vlasům. potom všechno (bronzer, tvářenku a rozjasňovač) přejedu velkým štětcem na pudr abych to jakoby smíchala a krásně rozmazala:)
      moc ti děkuji za pochvalu, od šikovné holky jako ty mě to moc těší :)

      Vymazat
  6. Dante Alighieri6. dubna 2013 v 9:23

    Výrazný oči ti moc sedí!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)