neděle 3. února 2013

Vy vybíráte, já maluju!♥

Ahojky,
dneska jsem si pro Vás přichystala takový malý dotazník - a to na téma: které líčení by jste chtěli u mě na blogu vidět??? Shromáždilo se mi v pc pár fotek líčení, které jsem našla různě na internetu (nejvíce fb) nebo na nějakém blogu a moc se mi líbili. 

Vás teď holky moje prosím, aby jste mi dali vědět, co by jste chtěli vidět?? :) 

Tak koukněte na fotky:

(zdroj www.facebook.com)

 Tohle líčení se mi moc líbí, slečna vypadá jako Katty Perry :) 

 (zdroj www.facebook.com)

U tohoto líčení se mi velmi líbí hodně projasněný obličej a nádherné kontaktní čočky, které tomu dodali šmrnc :) 

 (zdroj www.facebook.com)

Slavnostnější líčení například na ples? Že by další ??:))

 (zdroj www.facebook.com)

U Peťulky - Lovely Hair jsem viděla tohle video s makeupem inspirovaným živou barbie :) :D Péťa s tím vypadala jako princezna:) 

 (zdroj http://petralovelyhair.blogspot.cz/)

Nevím jak Vás ale mně tady ty živé barbie docela děsí :D :D Ale vyzkoušet bych líčení klidně mohla, stačí když si ho zvolíte:)

 (zdroj www.google.com)

U další Peťky jsem našla toto krásné ličení inspirované obrázkem pod její vlastní fotkou:) Kouzelné co říkáte? :)

(zdroj - fb crystalka89)

Tak moje milé dámy a na Vás teď bude určit mi můj osud :D Né to asi né, ale určit můžete alespoň to, co se bude na blogu dít :) Je to přece hlavně pro Vás a já chci, aby Vás to bavilo. :) Ten nejlepší obsah totiž tvoříte VY!!♥


P.S.: Zrovna soutěžím s Lancome a Valentýnským lookem:) Pokud se chcete podívat na ostatní soutěžící nebo si také zasoutěžit - popřípadě mi dát hlas mrkněte SEM :))


Přeji krásnou studenou neděli:)
Nicky xx



8 komentářů:

  1. Prvé,druhé alebo štvrté a najlepšie formou videa :D
    Ostatné sú tiež krásne až na tú ukrajinskú barbie či čo to je,to je fakt dosť desivé :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mně by se líbilo asi to 2. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mě by se líbilo mrknout na to druhé..

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně se mi líbí to slavnostnější líčení do hněda :-)

    http://hollybword.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě to druhé! :) nádhera

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj, pozerám, že máš zaujímavý blog, stávam sa tvojou novou čitateľkou :-) a zároveň by som chcela vidieť líčenie nr. 2 :-)

    pozývam ťa navštíviť môj znovu rozbiehajúci sa blog!
    http://someonedifferent-denise.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)