pátek 1. února 2013

První VIDEO: Kolekce makeupu ♥

Čaute kočky, 
tady je moje první video - makeup collection :)

Doufám, že se bude líbit. Berte to s nadhledem, byla jsem moc nervózní :)




Mějte krásný víkend.
Nicky xx

5 komentářů:

  1. Jsi strašně příjemná :). Určitě toč dál, první videa jsou vždycky nejtěžší, ale pak se to vždy dá doladit :))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za krásný komentář :) snad najdu odvahu natočit další video :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aká si zlatá :) V kľude natoč ďalšie video,rada si ho pozriem :) No samozrejme ,že to má aj chybičky ale to časom doladíš,na začiatok by si mohla natáčať posediačky alebo nech ťa natáča niekto iný lebo si nám utekala zo záberu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já vím, furt jsem se otáčela - hledala jsem totiž správné světlo :D bohužel v koupelně nemáme okno a jen umělé světlo nestačilo:) Tak jo třeba zas něco natočím :)) stativ na kameru mám tak aspon s tím nebudu tak zběsile mávat :D

      a moc díky!♥

      Vymazat
  4. Jůůůů miluju tyhle videa a tvoje je naprosto super, jsi tu strašně krásná a mluvíš a působíš přirozeně, fakt kočanda:o)) Bohužel na mě leze asi chřipka tak únavou padám, ale zítra si to pustím ke snídani:-D Jinak hmm slavné Douglas ubrousky:o))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)