středa 9. ledna 2013

10 Little Secrets Tag

Mám tu pro Vás další Tag a to na téma 10 malých tajemství:) Já se tedy ráda o ty svoje s Vámi podělím a budu ráda, když s tímto Tagem budete pokračovat i vy:) Ano a všimli jste si správně blog má trošku jiný vzhled, tak doufám, že se Vám líbí i teď. :))

1) Jaký produkt v Tobě vzbudí pocit, že si připadáš "miliónově"?
Asi to budou linky na oku a nějaká hezká rtěnka. :)

2) Jaké je Tvoje tajemství péče o pleť?
Úplně jednoduché :) Ráno před bází pod makeup natřu krém od Ziaja. Večer po klasickém omytí obličeje při sprchování a následném odlíčení odličovačem od Amia obličej opět natřu krémem od Ziaja. Zhruba 1x týdně si dělám peeling z Lídlu :D ten opravdu funguje a je super. Zhruba 1x měsíčně maska.

3) Jaké je Tvoje tajemství péče o vlasy?
Nějak extra se o ně nestarám. Myji si je šamponem z Lídlu. Kondiconér který používám je taky z Lídlu. Ne že bych na dražší výrobky neměla peníze, ale prostě mi to tak vyhovuje. Občas si na vlasy dám nějaký olejíček (např. CHI) nebo sérum na suché konečky vlasů od Avonu, protože si vlasy žehlím skoro každý den. Barvím zhruba 1x měsíčně.

4) Jaké je Tvoje tajemství v oblasti stravy?
Snažím se stravovat zdravě. Mám ráda zeleninu na všechny způsoby, maso moc nemusím. Občas si taky dám nějaké nezdravé jídlo, ale většinou mi po něm není moc dobře, takže ho moc často nejím. :)

5) Jaké jsou Tvoje tipy na cvičení?
Necvičím. :D

6) Jaký parfém je Tvojí tajnou zbraní?
Dlouho jsem používala obyč voňavky od Adidas - sladké vůně miluji. Teď používám Little Red Dress od Avonu. Toužím po Chloe a Euphorii od Celvina Kleina:)

7) Jaký je Tvůj kousek v šatníku, v kterém se po Tobě muži na ulici otáčí?
Myslím, že na to vždy zaberou boty na klínku. Snad každý si všimne. ;)

8) Jaký je Tvůj nejstráženější šperk?
Já šperky moc nemusím a nenosím, takže asi žádný. :)

9) Kdo je Tvojí módní inspirací?
To je těžké. Já se oblékám jak je mi to pohodlné. Nejradši nakupuji v obchodech typu Takko a Gate. :) Určitě víte jaké oblečení se tam prodává. :) Prostě normální "měšťácká" móda.

10) Něco, co o mě nevíte.
Jsem pravačka, ale ráda používám i levou a umím s ní dokonce i psát. :)


Já doufám, že jste se o mně dozvěděli třeba pár věcí, které jste nevěděli a že Vás tento Tag bavil :) 


OZNAČUJI VŠECHNY ČTENÁŘKY A BLOGERKY!! :D


Přeji hezký den.


Nicky xx


P.S.:Omlouvám se, že je za těmi písmeny to pozadí, ale nevím jak to zrušit :( Kdyby jste věděli jak byla bych moc věčná. Zkoušela jsem pár věcí, ale nevyšlo to.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)