středa 27. ledna 2016

RECENZE: FREEDOM MAKEUP - BRONZED PROFESSIONAL WARM LIGHTS & PRO 12 STUNNING SMOKES


Ahoj, dneska pro vás mám duo recenzi za včerejší neaktivitu. :) Podle reakcí vás hodně zajímala recenze na Bronzed Professional od Freedom, takže dneska se o něm dozvíte víc. :) Připojuji také recenzi na paletku Stunning Smokes níže :) 



Začneme tedy produktem, který obsahuje 3 barevné části - tmavá na konturování či bronzování, svělá na rozjasnění a třetí "pleťová" lze použít jako pudr nebo jako tvářenko bronzer pro dodání barvy pleti.

- Osobně jsem nejvíce používala hlavně nejsvětlejší odstín pod oči a na začištění kontur. Má podtón lehce do růžova, takže mi pleť krásně projasnil. 

- Tmavý pudr jsem používala na konturování a bronzování. Je lehce do oranžova.

- všechny tři odstíny jsou krásně jemně mleté  pigmentované, ovšem práší

- pracuje se s ním krásně, dobře se rozmazává, nedělá čmouhy

- při pravidelném používání jsem si nevšimla, že by produkt nějak zásadně mizel 

- vydrží na pleti skoro celý den, ztrácí se až ke konci večera (samozřejmě toto je také dost razantně určeno makeupem, který nosíte, takže to může být individuální).

Produkt obsahuje 15 g a stojí 199,- Kč.

Na stránce je napsáno, že obsahuje matný bronzer a další dvě části, že jsou třpytivé, s tím nesouhlasím, vše je matné.



Určitě doporučuji majitelkám světlejší pleti, které hledají velmi slušný bronzer, se kterým se dobře pracuje, vydrží skoro celý den a jako bonus dva další pudry, které jsou využitelné (i když ten spodní bych si odpustila, ale to je pouze můj názor).

Dalším pánem / paní na holení je dneska paletka 12 očních stínů. Žádnou velice do růžova zatím nemám, takže jsem sáhla po této. 


- Obsahuje 5 matných a 9 metalických/třpytivých stínů

- matné stíny jsou trošku prašnější, metalické jsou krásně máslové konzistence

- dobře se aplikují přírodním i syntetickým štětcem

- rozmazávají se výborně (kromě toho tmavě fialového s třpytkami)

- určitě se jedná o kompletní paletku, které nechybí žádný odstín a proto je skvělá na cestování

- dá se s ní vytvořit velmi jemné přirozené denní líčení i tmavé večerní, lesklé na ples, cokoliv

- líbí se mi, že nepřidali žádnou crazy barvu a zachovali tak jednoduchou krásnou paletku

Paletka stojí 199 ,- Kč a má 12 g.



Při testování jsem používala téměř všechny stíny na několik kombinací a stále mám looky, které chci vyzkoušet. Opravdu špatně se pracovalo pouze s tmavě fialovým stínem, ten mi v paletce vadí, jinak doporučuji všema deseti! 

Je to paletka po které sahám opravdu často a líbí se mi všechny metalické stíny, ty mám fakt moc ráda a jsou "neutrálnější", takže opravdu na každodenní líčení ideální.



Máte doma nějakou paletku Freedom? Nebo jiný produkt, který doporučujete všemi deseti? Napište do komentářů.

* Všechny produkty lze zakoupit na www.freedommakeup.cz , některé v drogerii Teta, která je exkluzivně prodává.

Přeji krásný den všem.
Nikola

2 komentáře:

  1. To je taková škoda, že je ten bronzer do oranžova. V obalu vypadá nádherně studeně, ale na fotce jde vidět, že není. Achjooo. Jednu paletku mám a jsem spokojená. Jen mi tam chybí světlejší matný stín na přechody, tady se s tím poprali lépe.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeste jsem nic nezkousela, ale ta paletka se mi moc libi. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)