pátek 13. listopadu 2015

MOTD: BLUE VIBES / MAKEUP REVOLUTION BEACH & SURF PALETTE


Ahoj, dneska pro vás má jednoduché denní líčení vhodné klidně i na podzim s použitím paletky Awesome Eyeshadow and Eyebrow palette v odstínu Beach & Surf od Makeup revolution. Nedávno jsem na ni dělala recenzi - ZDE, takže mrkněte. :))

Dlouho jsem neměla inspirace v líčení, cítila jsem se opravdu špatně, nic mě netěšilo, ale téhle nálady jsem měla dost a rozhodla jsem se vytvořit barevné, veselejší líčení. Proč ne, že? Prostředky k tomu doma jsou. :)
Sáhla jsem tedy po paletce MUR, kterou jsem kromě testování moc nepoužívala. Vzala jsem si lesklý modrý stín na celé víčko, hnědý do ohybu oka, nude tužku na vodní linku, řasenku a líčení bylo na světě!!



 Na oči jsem použila:

  • Sephora ombre shadow & liner pencil - nude odstín jako báze + na vodní linku
  • Makeup revolution Amazing Eyeshadow and eyebrow palette - Beach & Surf - modrý stín na celé víčko
  • bronzer z MUR Ultra Contour palette do ohybu oka
  • řasenka Dermacol - Devilash - černá



Na rty jsem použila:

  • Flormar tužka na rty odstín 201 + Astor Heidi Nude rtěnka (bohužel už neprodejná)
Na obočí jsem použila:
  • Essence sada na obočí - pudry / pro brunetky



V líčení jsem se cítila pohodlně a dobře, i když nejsem moc na modré stíny. Občas je super vystoupit ze své komfortní zóny a vyzkoušet něco jiného, nového, co myslíte??

Napište mi do komentářů, jak se vám líčení líbí a zda by jste v podobném vyrazili ven?

Krásný den všem.
Nikča ♥♥

11 komentářů:

  1. Do té rtěnky jsem se zamilovala, opravdu krásná :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel už není...:( v prodeji.. ale podobnou určitě najdeš :) díky za komentář

      Vymazat
  2. Nádherné líčení.. zase se ti to povedlo.. :-) Jen mi trošku fotečky ruší tvoje vlásky.. :( Není to nic špatného, jen malá rada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano ty vlasy :X všimla jsem si jich až jsem fotky dávala do pc...:(

      Vymazat
  3. Myslím si presne to čo ty, tiež rada skúšam niečo iného a nového :-) Krásne líčenie ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Liceni se ti moc povedlo. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné líčení. Moc se ti povedlo! Make-up Revolution mám opravdu ráda!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)