pondělí 28. září 2015

MOTD : SLEEK ENCHANTED FOREST ROMANTIC VIOLET EYE MAKEUP LOOK


Na paletku Enchanted Forest od Sleek jsem se moc těšila. Už na fotkách na internetu jsem viděla nejméně 3 líčení, které bych s ní chtěla vytvořit. Dneska vám ukáži velmi jednoduché a přitom krásné, trochu romantické líčení, které bude slušet zelenoočkám i hnědoočkám. Celý postup líčení byl velmi jednoduchý, takové líčení mám velmi ráda. Samozřejmě je na vás zda ho doplníte o černou linku nad horní řasy nebo do vodní linky, to je na každém. Všechna líčení se dají přetvořit podle vlastním požadavků, ale to vy už dávno víte.




K líčení jsem použila 3. a 5. stín ve vrchní řadě na víčko a do vnějšího V. Pod obočí jsem aplikovala první stín z paletky v první řadě. V ohybu mám matný středně hnědý stín, který mi následně pomohl k rozmazání stínů. 

Musím jako majitelka asi 7 paletek Sleek podotknout, že tento kousek je opravdu povedený, matné stíny tolik nepráší jako je tomu u Sleeku někdy zvykem, naopak jsou krémovější a metalické stíny jsou velmi pigmentované i když je nanášíte štětcem (u některých paletek je nanáším prstem, abych dosáhla požadované intenzity). Ale recenzi a swatche dodám co nejdříve, je to přece jen novinka a každý chce vědět jak vypadá, že? :) Zapracuji na tom v tomhle týdnu.

 - Jako doplněk a novinku (pro mě) jsem použila trsové řasy. Prvně se mi vůbec nezdály a ano, jsou trochu řidší a nejsou dokonalé, ale na oku vypadaly dobře, přirozeněji. Nanesla jsem je jako první a poté řasenku od Rimmelu Wake Me Up - okurkovou - extreme black. Používala jsem jak malé, tak střední i dlouhé řasy. Mám je z ebay - krabička s 60 kusy za asi 30,- Kč, takže za hubičku.
 


- Na obočí jsem použila Ultra Aqua Brow Tint v odstínu Medium od Makeup Revolution.
 - Na rtech mám tužku na rty od Flormar v odstínu 201.
- Konturovala jsem Kamuflážemi od Glazel a tvářenku jsem zvolila od Catrice - Absolute Blush odstín Sunrose Avenue. Rozjasňovač je Radiant Light od Makeup Revolution - odstín Breathe.
 

Toto líčení se mi velmi líbí, celkem si poslední dobou "jedu" ve fialových odstínech, krásně to totiž zvýrazňuje zelenou barvu mích očí. Co říkáte? Máte rádi takovéto sladké líčení nebo je to na vás moc? 

Napište do komentářů vaše postřehy a názory, moc se na ně těším.

Přeji krásné úterý všem!!♥
Nikča 

**Paletku Enchanted Forest zakoupíte na www.bestmakeup.cz

4 komentáře:

  1. Krásné líčení, paletka vypadá moc hezky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/recenze-ruzove-kosmetiky.html

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší :) očička jsou boží :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné líčení..moc SR mi líbí
    terievans98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)