pondělí 7. září 2015

MINI LAKY NA NEHTY NORMA ZLÍN ODSTÍNY N7, V7 A 29


Upravené nehty jsou pro mne základ. Nestává se mi, že bych neměla čisté, opilované, nalakované nehty. Laky používám hodně ráda, vlastním jich spoustu, ale občas se najde kousek, který mi ještě ve sbírce chybí. Hodně jsem si poslední dobou oblíbila menší laky - velikost do 7 ml, protože se snadno spotřebují - ne vždy se mi podaří spotřebovat velkou lahvičku, laky jsou po několika letech zatuhlé a já je vlastně promrhám. Malé lahvičky jsou také levnější, lépe se s nimi případně cestuje a nezaberou mi tolik místa ve sbírce. Co víc si přát.

Dnes vám chci ukázat své nové 3 laky od značky Norma z eshopu www.normazlin.cz .
Laky obsahují 5 ml za cenu 20,- Kč, jsou naprosto ideální pokud potřebujete nějaký odstín například při zdobení apod. nebo jej moc často nenosíte, alespoň já si v takovém případě jak jsem již psala kupuji menší balení.

Štěteček je ani tlustý ani tenký, akorát - prostě klasický lakový, jak jsme zvyklé. Stačí mi 3 tahy a mám pokrytý celý nehet. Konzistence laků je dobrá, nikam nestékají, pěkně se lakují a plně kryjí ve 2 vrstvách (u černého se nelekejte, v první vrstvě moc nekryje, ale při druhé kryje plně), schnou do lesku (ten neon do polomatna), schnou celkem rychle (cca do 2 minut).


První odstín, který vám dnes ukážu je klasická červená, základ každé sbírky laků na nehty. Hodí se na každé roční období a na každou příležitost. Lakuje se nádherně, kryje úžasně ve 2 vrstvách a schne asi nejrychleji ze 3 co mám. Odstín má název V7. (lakováno bez top coatu)



Věřte tomu nebo ne, ale než mi přišel tento černý lak žádný jsem nevlastnila. Nechápu, ale problém je již vyřešen. Jak jsem psala lak kryje plně ve druhé vrstvě, je pěkně krémový, nikam nestéká, nedělá čmouhy, schne do lesku - doporučuji. Odstín 29. (lakováno bez top coatu)



Jako posledního adepta pro vás mám nevyfotitelnou neonku, ano, tento problém je nekonečný, doufám, že fotky doplní vaši představivost, i když ani na jedné neodpovídá 100%. Jedná se o opravdu NEON růžovou - přirovnala bych to k zvýrazňovači. Snažila jsem se vyfotit jak jen to šlo, ale bohužel. Lak se lakoval pěkně, hezky schne do polomatna, na první fotce bez top coatu, na druhé s top coatem. Odstín N7.




Laky drží na nehtech krásně (s top coatem a base coatem) neporušeně 4-5 dnů, určitě se jedná o kvalitní lak na nehty. Doporučuji.

Pokud máte zájem rozšířit svou sbírku o nějaký kousek, zajděte na stránky www.normazlin.cz mají spoustu odstínů. :))

Napište do komentářů, který lak se vám líbil nejvíc a jestli už objednáváte :-)))

Přeji krásný den.
Nikča

3 komentáře:

  1. Wow, tak ty jsou nádherné, hlavně ten červený a černý, to jsou krásné barvy, paráda!

    OdpovědětVymazat
  2. Laky vypadají moc hezky, hlavně ten růžový a upřímně zatím černý lak taky nemám :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  3. Pekne odstiny.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)